۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
چالش بلیت‌فروشی به تئاتر فجر رسید؟

مهر نوشت: مدیر سامانه فروش بلیت در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در خصوص برخی انتقادها از شرایط خرید بلیت حضوری، اعلام کرد که مشکل، ظرفیت اندک سالن‌ها است.

سه روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گذشت و آثار در بخش‌های مختلف جشنواره، برخی با استقبال بهتری از سوی مخاطبان و برخی با کم‌ترین استقبال اجرا شدند. سه روز ابتدایی جشنواره سی و نهم با کم‌ترین حاشیه سپری شد.

البته یکی از نکاتی که در این سه روز مطرح بود، بحث کد خرید بلیت حضوری و مشکلات پیش آمده برای برخی خبرنگاران و همچنان مهمانان جشنواره بود.

حسن جودکی، مدیر سامانه فروش بلیت سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره انتقاد برخی اهالی رسانه و هنرمندان تئاتر درباره مشکل خرید بلیت حضوری از طریق کدهای ارائه شده، گفت: «مشکلی وجود نداشته بلکه معضلی که ما در این دوره از جشنواره داشتیم، بحث ظرفیت سالن‌های تئاتری است که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت سالن‌ها محدود و زیر ۵۰ درصد برنامه‌ریزی شده است.»

وی ادامه داد: «در سالن‌های سایه، چهارسو، قشقایی و مولوی و به طور کل سالن‌های کوچک برای استفاده از صندلی‌ها و تماشای حضوری آثار، سهمیه محدودی داشتیم.»

جودکی تاکید کرد: «مشکلی در خصوص کدها وجود نداشته بلکه ظرفیت محدود سالن است که ما را مجبور به تقسیم بندی می‌کند؛ تعدادی صندلی برای خبرنگار، تعدادی صندلی برای گروه اجرایی و سهمیه‌ای برای داورها و همچنین گروه تصویربرداری در نظر گرفته شده تا تعداد افراد داخل سالن از ظرفیت در نظر گرفته شده بر اساس پروتکل بالاتر نرود.»

۵۷۵۷

کد خبر 1482301

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین