۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶

فارس نوشت:

علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه با الاتحاد اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم، هر چند بازیکنان مصدوم و محروم زیادی هم داریم. شما می‌دانید چه نفراتی هستند و بهتر است در موردش صحبت نکنیم.

دایی در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است اتفاقاتی طول مسابقه رخ دهد گفت: منظور شما چه اتفاقی است؟ قرار است چه اتفاقی بیفتد راجع چه چیزی حرف می‌زنید؟
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه توصیه شما به هواداران چیست گفت: از آنها می‌خواهم تیم را تشویق کنند و انشاء الله هواداران به ورزشگاه می‌آیند اما باز هم متوجه نشدم سؤال شما چه بود! چیزی بپرسید که من بتوانم آن را به طور واضح جواب بدهم. حرفی می‌زنید و می‌گویید توصیه شما چیست؟ من همه چیز را از جنبه ورزشی آن نگاه می‌کنم و می‌دانم بازی حساسی داریم و می‌خواهیم پیروز شویم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در مورد تیم الاتحاد گفت: این تیم بهترین بازیکنان را دارد و هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده است ما به خاطر حیثیت خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم با یک پیروزی دل هواداران را شاد کنیم. هدف ما این است و کاری هم به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. بازیکن یکدل هستند تا به این هدف برسیم.
دایی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل بازیکن مصدوم و محروم زیاد داشتیم. خوشبختانه برای بازی فردا فقط یک محروم داریم اما تعداد مصدومان زیاد است که این مسئله کمی دست من را بسته است، اما بازیکنان همه تشنه حضور در میدان هستند و جای خالی بازیکنان اصلی را پر خواهند کرد.

دایی افزود: بازی این تیم برابر الوحده را دیده‌ام. الاتحاد با یک مهاجم در عربستان بازی می‌کند و شمار 10 این تیم بسیار خوب است. البته نمی‌دانم آنها با چه نفراتی وارد ایران شدند تا بدانم چگونه برابر این تیم بازی کنیم، ولی ما می‌خواهیم برنده شویم تا امتیازاتم زیاد شود. در این فصل در ترکیب تیم تغییرات زیاد داشتیم که برخی از تغییرات به دلیل مصدومیت و محرومیت بوده و برخی به خاطر سیستم بازی حریفان اما سعی می‌کنم بهترین ترکیب را به میدان بفرستم.

دایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تماس‌های مشکوکی با برخی از بازیکنان پرسپولیس گفته شده و برخی خود را سرمربی فصل آینده این تیم معرفی کرده‌اند، گفت: بله چیزهای شنیده‌ام اما به موقع در مورد این مسائل حرف می‌زنم. از ابتدای سال مشکلات بیرونی زیاد داشتیم که این مسئله پیش آنها مشکل زیادی نیست این نشان دهنده غیر حرفه‌ای بودن آقایان است، حتی چند بازیکن خارج از تیم پرسپولیس با من تماس گرفتند و گفته‌اند برخی خودشان را سرمربی فصل آینده پرسپولیس معرفی کرده‌اند در مورد این مسائل به موقع حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
    0 0
    اقای کاشانی جون مادرت برو برو برو برو برو برو برو
  • علي.ش IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
    0 0
    دايي دوست داريم.اين كار زشتي است