راه‌اندازی سینمای سیار در شهرستان‌های استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با هدف ارتقای امکانات فرهنگی، به زودی شهرستان‌های فاقد سینما در استان صاحب سینمای سیار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در  مراسم افتتاح سینما باران آبیک گفت: یکی از طرح‌های مهم سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری کشور ایجاد سینما در شهرهای فاقد سینماست و در این راستا در تلاشیم تا سرانه سینما را در استان قزوین افزایش دهیم.

او با بیان اینکه تقویت و توسعه زیر ساخت های فرهنگی،هنری و سینمایی به عنوان یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است، اظهارکرد: به همین منظور در شهرستان های فاقد سینما، ساخت و تجهیز سینماهای سیار در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر سه پروژه فرهنگی در شهرستان آبیک افتتاح می شود افزود: سینما باران با ظرفیت ۲۰۰صندلی و اعتبار پنج  میلیارد تومان و بازسازی و نوسازی سالن مجتمع باران با ۳۵۰میلیون تومان از جمله این طرح هاست.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین دفتر نمایندگی خانه مطبوعات آبیک با توجه به ظرفیت رسانه ای این شهرستان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: به مناسبت دهه فجر نمایشگاهی از آثار نقاشی و عکاسی هنرمندان این شهرستان در مجتمع باران در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با ۲بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =