پناهیان باز هم می‌گوید «آی مجلس آدم باش» رأیت را شفاف کن؟

علیرضا پناهیان یک سال پیش وقتی نمایندگان مجلس دهم با شفاف شدن آرا مخالفت کردند گفت:«آی مجلس شورای اسلامی آدم باش! کی به شما حق داده شفاف رأی ندهی؟!»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهریور ماه ۹۸ بود که نمایندگان مجلس دهم با طرح شفاف شدن آرای نمایندگان مجلس مخالفت کردند و آن را نوعی فشار برای وکلای ملت دانستند؛ اما این موضوع با واکنش‌های تندی از سوی منتقدان مجلس رو به رو شد تا آنجا که علیرضا پناهیان واعظ اصولگرا در یکی از منبرهای خود با لحنی توهین‌آمیز از این اقدام انتقاد کرد. او در آن مقطع گفت: «.. هر چی نماینده انتخاب می‌کنی اکثریت رأی می‌دهند به اینکه رأی نماینده‌ها شفاف نباید باشد. چه خبرتان است؟ بعد به صورت بسیار جاهلانه و احمقانه‌ای می‌گویند مگر می‌خواهید تفتیش عقاید بکنید؟ مگر شما آنجا رأی به عقاید می‌دهید؟! غلط کردید شما با عقاید چه ربطی دارید؟ رأی‌ات را بگو به چی رأی دادی به چی رأی ندادی. غلط می‌کنید شما بر اساس عقاید رأی بدهی، بر اساس کار کارشناسی باید رأی بدهی. و من می‌خواهم بدانم تو برای چی رأی دادی.  آی مجلس شورای اسلامی آدم باش! کی به شما حق داده شفاف رأی ندهی؟! کی به شما حق داده شفاف رأی دادن را تفتیش عقاید بدانی؟! رأی بر اساس کار کارشناسی! چی را از ملت دارید پنهان می‌کنید؟!...» 

البته او  وقتی با رای مخالف مجلس یازدهم و یک دست اصولگرا مواجه می‌شود ادبیاتش به یکباره تغییر می‌کند و به جای آن فریاد «آی مجلس آدم باش» به یک توئیت بسنده می‌کند و می‌نویسد: «مجلس با تاخیرش درباره طرح شفافیت و بدتر از آن با عدم تصویب شفافیت نشان داد از رشد سیاسی کافی برخوردار نیست و از انتظارات مردم انقلابی فاصله دارد. چه کسانی در مجلس میخواهند به عنوان مجلس نقلابی لطمه بزنند؟ این با شهامت یک مجلس انقلابی سازگار نیست.»

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =