روز سخت پرسپولیس مقابل خط حمله تراکتور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد، تیمش کار سختی مقابل خط حمله قدرتمند تراکتور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهارداشت: قبل از هر چیز برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم. از مردم عزیز کشورم می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند تا ان‌شاءالله هر چه زودتر برگردد و در آغوش مادر عزیزش باشد. ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم و برای همه بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی افزود: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی را ارائه می‌کند و شخصاً احترام زیادی برای این تیم و هواداران‌شان قائل هستم. خیلی خوشحالم که به شهر تبریز می‌رویم. شهری که من خاطرات زیادی از آن دارم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و فنی باشیم و مطمئنم این اتفاق هم با توجه به کیفیت دو تیم خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: امیدوارم فردا عملکرد خوبی در بخش دفاعی و تهاجمی داشته باشیم. تراکتور بازیکنان خوب و تأثیرگذاری در خط حمله دارد و فکر می‌کنم یکی از روزهای سخت ما خواهد بود. باید خیلی باتمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب تیم حریف باشیم. بازیکنان این تیم فرصت‌طلب هستند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است و امیدوارم با یک بازی خوب به این مهم دست پیدا کنیم و در نهایت ان‌شاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین امدبخش IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    5 2
    تراکتور 3 تیم خاص صفر