سال آینده سال رونق اقتصادی واحدهای تولیدی/ رفع مشکلات واحدهای تولیدی در گرو تعاملات بین بخشی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند سال آینده را فارغ از اینکه کدام دولت روی کار باشد را سال رونق اقتصادی کشور به ویژه برای واحدهای تولیدی خواند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، اسماعیل زمانی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح و بهره برداری از دو کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی آبادان اظهار کرد: شرایط اقتصاد جهانی، منطقه‌ای و حوزه ی خاورمیانه و اقتصاد ملی ما به نحویست که اگر مصیبت همه گیری کرونا کمتر و از بین رود به طور حتم سال آینده، سال رونق اقتصادی خواهد بود و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی مصرفی می توانند برای فعالیت و کسب و کار فرصت خوبی داشته باشند.

وی افزود: از تمامی کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای تولیدی و مصرفی کوچک هستند برای سرمایه گذاری در هر مقیاسی در منطقه آزاد اروند دعوت می کنم چرا که سال آینده و سالهای بعدتر، سال بازار محصولات مصرفی، سال توسعه بازار مصرف، توسعه داد و ستد و کسب و کار خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط اعلامی قابل حصول در سالهای آینده، تصریح کرد: در چنین شرایطی به طور حتم تقاضا برای سرمایه‌گذاری به ویژه در واحدهای مصرفی بسیار بالا خواهد رفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: شرایط اقتصاد جهانی، اعداد و ارقام و تحلیل‌های اقتصادی نشان از آن دارد که سال آینده، سال رونق اقتصادی جهان و به ویژه در حوزه خاورمیانه خواهد بود که برای سرمایه گذاران فرصتی مطلوب به شمار می رود.

زمانی؛ با تاکید بر اینکه برای هر کسی در بازار توسعه اقتصادی فضای کار وجود دارد، گفت: همه می‌توانند بدون پهلو زدن به یکدیگر و تنها با رقابت سالم در بازار حضور داشته باشند و در شرایط توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی که به طور حتم از سال آینده شاهد آن خواهیم بود مشارکت کرده و بهره خوبی ببرند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه واحدهای تولیدی در جهت رقابت و صادرات نیز گام بردارند، افزود: رقابت طبیعی ترین اصل حضور و بقا در بازار و کسب و کار است.

وی حضور در بازارهای صادراتی را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: واحدهای تولیدی اروند، در حوزه ای از منطقه خاورمیانه قرار گرفتند که در آن نیازهای مصرفی متنوعی وجود دارد.

وی مشکل اصلی واحدهای تولیدی در منطقه را با بانک ها عنوان و تصریح کرد: اگر چه این مشکل خارج از چارچوب سازمان منطقه آزاد اروند است اما تلاش می کنیم تا با مذاکره و تعامل با آنها مشکلات واحدهای تولیدی را کمتر کنیم.

وی در پایان از تمامی دست اندرکاران کشور که به ساختار تولیدی کشور توجه دارند و برای رفع مشکلات پیش روی واحدها می کوشند، قدردانی کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =