پیام تسلیت جشنواره فیلم فجر برای درگذشت علی انصاریان

جشنواره فیلم فجر، با تسلیت درگذشت علی انصاریان، او را چهره‌ای ملی معرفی کرد که جدا از کارنامه ورزشی‌اش، با حضور در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، به محبوب قلب‌های مردم ایران تبدیل شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در پیامی، درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس و بازیگر سینمای ایران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«علی‌انصاریان، به عنوان یک چهره ملی، محبوب قلب‌های مردم ایران بود. در شرایطی که او دراماتیک‌ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کرد، امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که... البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.
ستاد برگزاری سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر، همراه با مخاطبان سینما و همه مردم ایران، فقدان این هنرمند و ورزشکار مردمی را تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش برای علی انصاریان عزیز از درگاه حق، سلامت همه بیماران را آرزومند است.»

علی انصاریان که بر اثر ابتلا به کرونا، عصر امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن) درگذشت، بازیگر فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» بود که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیمیا رحمانی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم انصاریان و از خداوند متعال خواستارم صبر به مادر اقای علی جان انصاریان بدهد و روحش رو قرین رحمت کند