تجهیز مراکز بهداشتی آبادان به دماسنج لیزری

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در طول روزهای پاندمی کووید ۱۹، با تقویت ظرفیت غربالگری و فعالیت مراکز، آنها را به دماسنج لیزری مجهز کردیم ضمن اینکه در مراکز منتخب نیز مانیتور برای چک علائم حیاتی تعبیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، آرش یلالی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سرسرای اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی اهالی رسانه که در یک سال گذشته در جنگ با کرونا که هنوز هم ادامه دارد کنار ما بودند، نهایت قدردانی را دارم.

وی افزود: در همین یک سال با وجود مشکلات بسیار، شاهد آن بودیم که در آبادان علاوه بر ستاد مرکز بهداشت، یک مرکز بهداشت شهری و ۲خانه بهداشت نیز به ظرفیت‌های قبلی اضافه شدند.

وی با بیان اینکه در خرمشهر نیز شاهد افتتاح یک مرکز روستایی و انجام تعمیرات اساسی در مهم‌ترین مرکز شهری این منطقه یعنی مرکز شهید موسوی بودیم، تصریح کرد: در شادگان نیز شاهد احداث ۲ مرکز روستایی بودیم ضمن اینکه کار احداث ۲مرکز روستایی دیگر نیز در شهرستان آغاز شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه فیزیک ۲مرکز مهم آبادان یعنی مرکز بهداشتی چوئبده و کوت شنوف زیبنده نبود، یادآور شد: اعتباری با پیگیری رئیس دانشکده و نمایندگان مردم در مجلس برای انجام تعمیرات اساسی اختصاص یافت که در ماه‌های آینده کار تعمیرات آغاز می شود.

یلالی، گفت: در طول روزهای پاندمی کووید ۱۹ ظرفیت غربالگری و فعالیت در مراکز را تقویت کردیم و مراکز ما به دماسنج لیزری مجهز شدند ضمن اینکه در مرکزهای منتخب نیز مانیتور برای چک علائم حیاتی تعبیه شد.

وی افزود: کار مهمی که با حمایت رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اجرایی شد برگزاری آزمون برای جذب ۶۴ بهورز برای ترمیم بدنه بهورزی این دانشکده بود و این کار تا تکمیل تشکیلات بهورزی ادامه دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =