کسب رتبه نخست فرآینده های آموزشی و اخذ مجوز ۳ ساله ی مرکز آموزش مهارتی

مدیر آموزش و تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کسب رتبه نخست فرایندهای آموزشی در حیطه بازنگری برنامه‌های آموزشی در جشنواره کشوری شهید مطهری و اخذ مجوز۳ ساله مرکز آموزش مهارتی حرفه‌ای از موفقیت‌های اخیر این معاونت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، عصمت رادمنش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سرسرای اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه معاونت آموزشی موضوعاتی همچون افتتاح آزمایشگاه فیزیولوژی، آزمایشگاه بافت‌شناسی را داشتیم، اظهار کرد: افتتاح پردیس بین‌المللی و آغاز جذب دانشجوی خارجی یکی از اتفاقات مهم و بزرگ بود که برای این دانشکده رقم خورد.

وی افزود: توسعه روابط بین‌الملل از طریق عقد تفاهم‌نامه، تخصیص فضای فیزیکی و تجهیز حوزه مدیریت بین‌الملل نیز شکل اجرایی به خود گرفتند.

وی به رشد صعودی h-index اشاره کرد و تصریح کرد: این رشد، گواه صعود ۱۳ پله ای معاونت آموزشی و تحقیقاتی در این باره است ضمن اینکه چاپ مقالات ما نیز رشد صعودی داشته و از ۱۲۹مقاله در سال ۹۸ به ۱۴۵ مقاله در سالجاری رسیده است.

مدیر آموزش و تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد:  رشد ۸ برابری طرح‌های فناورانه، رشد۴ برابری چاپ مقالات دانشجویی و رشد فوق‌العاده تصویب طرح‌های پژوهشی (تصویب ۱۹۴ طرح پژوهشی در ۱۰ماه ابتدایی امسال) از دیگر دستاوردهای این معاونت در طی یک سال گذشته است.

رادمنش، گفت: از سال گذشته تاکنون ۴۵ کارگاه و وبینار پژوهشی برگزار کردیم ضمن اینکه مجوز آزمایشگاه سطح ۳ بهداشت حرفه‌ای را نیز کسب کردیم.

وی افزود: کسب رتبه سوم یوسرن در میان دفاتر سراسر کشور و رشد ۱۰ هزار و ۸۰۰ پله‌ای در رتبه‌بندی وبومتریکس از دیگر موفقیت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به شمار می‌روند.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار در حوزه تحقیقات و فناوری نیز موفق به اخذ امتیاز ۵/۹۶ در کشور شدیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =