نگین ترابی روی کدام انگشتر بهتر می‌نشیند؟

مهدی ترابی دوباره به پرسپولیس بازگشته است.

مهدی طاهرخانی:سرانجام همانی شد که تصور نمی‌کردیم؛ بازگشت مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس در لیگ قبل به تیم. اما سوال این است که با حضور ترابی در ترکیب چه تغییراتی حاصل می‌شود؟

۲ حالت پیش فرض ماست:

‏1: ترابی دقیقا در پست اصلی خودش بازی می کند، یعنی جایی که پهلوان است.جناح چپ بسان فصل قبل توپخانه اصلی می‌شود. سرعت خوب، قدرت وحشتناک حمل توپ، دریبلینگ بالا و مهمتر از همه شم بالای گلزنی. فصل قبل ۷ گل ۳ امتیازی زد. همکاری با آقایی، قدرت عجیبی به جبهه چپ می‌دهد. حواس حریف متوجه اوست و این یعنی خوش بحال سیامک و وحید در سمت راست. کانال های کناری رونده و گلزن.

در این صورت تکلیف پهلوان چیست؟ قطعا روی نیمکت نمی‌رود و تاکتیک یحیی بردن احسان به میانه است. تقریبا جای بشار. اگر در سمت راست با سیامک چفت شود، شاهد تکرار زوج بشار ‌و سیا خواهیم بود. پهلوان با انتقال به میانه و راست فرصت درخشش مجدد را دارد. به نظر شبیه بشار خواهد شد.

2: عیسی دیر می‌رسد. شاید یحیی ریسک کند و ترابی را به خط حمله ببرد یا کنار عبدی یا بغل وحید.ترابی محتاج فضاست و شاید این کار قابلیت هایش را به نصف کاهش دهد اما بدون شک قدرت گلزنی تیم را ۲ برابر می‌کند. (ریسک) شاید هم امیری به پست خودش برگردد اما ترجیح این است ترابی وینگر چپ باشد.۵- کلید قهرمانی شاید همین یک خرید باشد البته این به آن معنا نیست که از خرید دفاع مرکزی و هافبک بازی‌ساز صرف نظر شود. باخت اراک بخاطر مصدومیت ۲ مدافع اصلی بود. پس آمدن ترابی نباید حواس را پرت کند. با رد کردن امثال آرمان و مهدی‌خانی و حتی شجاعی جا برای خرید های جدید باید باز شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    5 2
    همونجور که دیپورت شد اینجا هم دیپورت میشه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 1
    معنی نگین رو فهمیدیم خخخ
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      0 1
      نگین به رنگ‌قرمز و مشکی طرح لنگ