انتشار اطلاعات تازه از زمانی که حال ترامپ وخیم شد

ایسنا نوشت:جزئیات جدید درباره ابتلای ترامپ به کرونا که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که شرایط وی بسیار وخیم‌تر از آن چیزی بوده که گزارش شده است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، منابع مطلع به وضعیت سلامت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کردند که در زمان ابتلای وی به کرونا سطح اکسیژن خونش بسیار پایین و به زیر ۸۰ رسیده بود در حالیکه کاهش اکسیژن به زیر ۹۰ خود مساله‌ای است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین گزارش شده که ترامپ تراوشات ریوی داشته که این می‌تواند نشان دهنده نوع حادی از بیماری باشد. همچنین وضعیت بیماری وی به قدری نگران کننده بود که مقام‌ها استفاده از دستگاه ونتیلاتور را برایش رد نکردند.

بر اساس این گزارش، ترامپ در مقابل انتقال از کاخ سفید به بیمارستان والتر رید در دوم اکتبر ۲۰۲۰ مقاومت می‌کرد.

روزنامه نیویورک تایمز همچنین نوشت، وقتی که ترامپ در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، تیم پزشکی‌اش تلاش کردند تا حاد بودن شرایط او را کم اهمیت جلوه دهند به ویژه پزشک خودش دکتر شان کانلی که برخلاف جزئیات جدید گفته بود سطح اکسیژن ترامپ هرگز زیر ۸۰ درصد نرسید.

ترامپ تحت درمان با داروی "رگنرون" قرار گرفت که در آن زمان تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را نداشت و به نوشته نیویورک تایمز، از این درمان راضی بود و گفت: اطمینان دارم که این دارو، کار می‌کند.

اما این مساله در میان مقام‌های ارشد بهداشتی آمریکا به شوخی تبدیل شد؛ چون ترامپ بحق، نتیجه شکست خورده تست‌های بالینی این دارو بود، چون هدف از استفاده از این دارو جلوگیری از بستری شدن افراد پس از دریافت آن است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اادد NL ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    1 0
    خدا نکنه،ایشالله که چیزی نیس و خدا شفاش بده
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 0
    انشاالله بزو دی بدرک واسل شدنش را جشن میگیریم