شش نفر از شرکت‌کنندگان استان سمنان به مرحله نهایی هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور راه یافتند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از راه‌یابی شش شرکت‌کننده از استان سمنان به مرحله نهایی هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان محمد طاهریان گفت: جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هرساله با همکاری و همراهی گروه‌ها و نهادها و تشکل‌های غیردولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در برگزاری این جشنواره سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مختلفی این شبکه را یاری و همراهی می‌کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان افزود: هفتمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان آن در شهریورماه امسال شروع به کارکرد که پس از ارسال آثار افراد و گروه‌های متقاضی شرکت در این جشنواره ۹۰۶ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و طی دو مرحله داوری ۷٣ نامزد راه‌یافته به مرحله نهایی در بخش‌های مختلف انتخاب شدند.
طاهریان گفت: این بخش‌ها شامل؛ گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، نشان استمرار، امامان جماعت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، افراد، نگاه ویژه و بین‌الملل می‌باشند که شش نفر از استان سمنان از منتخبان این بخش‌ها هستند.
 طاهریان افزود: سیده نجمه سیادتی، الناز عسگریان و مریم خانجانی از شهرستان مهدی‌شهر، عطیه آقاحسینی و ملیحه آقاحسینی از شهرستان شاهرود و مطهره پیمانخواه از شهرستان سمنان در بخش افراد به مرحله نهایی راه یافتند.
لازم به ذکر است تعدادی از برگزیدگان از کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان سمنان هستند. همچنین اختتامیه این جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =