احتمال وقوع بهمن/ هوای این شهرها آلوده می‌شود

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کبری رفیعی، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت است.

وی ضمن اشاره به اینکه سامانه بارشی روز سه‌شنبه از سمت مرزهای غربی وارد کشور می‌شود، ادامه داد: طی این روز مناطقی واقع در شمال غرب، غرب و به تدریج دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در مناطقی از استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

رفیعی اظهار کرد: طی این مدت وزش باد گرم جنوبی را در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل داریم که این شرایط سبب ذوب برف و احتمال وقوع بهمن می‌شود.

وی با بیان اینکه آب‌های خلیج فارس از سه‌شنبه تا پنجشنبه مواج و متلاطم است، در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و غبار محلی دارد و فردا هم شرایط جوی این شهر به همین ترتیب خواهد بود؛ حداکثر دمای امروز پایتخت به ۱۹ درجه می‌رسد و حداقل دما در مهر آباد ۸ درجه بالای صفر است.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =