یک راه حل خوب درآمدزایی در روزهای در خانه ماندن و کرونایی

خبرنیوز نوشت:دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو؛ رئیس پارک علوم ملی و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با حضور در برنامه در انتهای الوند از شبکه دو سیما درمورد کسب درآمد از طریق صنایع فرهنگی توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه مهم ترین بخش این گفت و گو را می خوانید.

هر کدام از مولفه های فرهنگ که بتوان از طریق آن به کسب و کار و درآمد دست پیدا کرد در حوزه صنایع فرهنگی قرار می گیرد.

منابع فرهنگی ایران ، غنی ترین منابع دنیا است و به راحتی می توان از آن ها کسب درآمد کرد تنها نیازمند یک سازمان، سازمان یافته برای تولید هست.

محصولات فرهنگی ایران به خاطر ویژگی های خاصی که دارد در خارج از کشور به شدت مشتری دارد؛ با این وجود مشکلی برای درآمد زایی تنها نداشتن سازمان و برنامه ریزی مدون است.

در حوزه گردشگری؛ به تعبیری ضعیف هستیم زیرا افراد با اصول گردشگری آشنایی ندارند. در نتیجه ایران از نظر منابع غنی هست اما از آن ها به عنوان درآمد استفاده درست نمی شود.

کرونا به حوزه گردشگری ضربه سنگینی وارد کرد اما؛ حُسن خوبی که داشت؛ زیر ساخت های خوب تبلیغات به جود آمد که بسیاری ارزشمند است.

دسته بندی خیلی مهم تر از خود محصول است، باید از طراحان در حوزه فرهنگی استفاده کرد.

از همه افرادی که استعداد هنری برای کسب درآمد دارند استقبال  و حمایت می شود و به راحتی می توانند به سایت صنایع فرهنگی مراجعه و ایده های خود را با ما درمیان بگذارند.

در تلاشیم بتوانیم از حوزه فرهنگی استفاده خوبی داشته باشیم و در این زمینه قدم هایی نیز برداشته شده است.

یکی از صنایع نادری که می تواند در خانه چراغ درآمد را روشن کند؛ صنایع فرهنگی است در این روزهای کرونایی که باید در خانه بمانیم می توانیم از ایده های هنری استفاده کنیم.

اگر می خواهیم جوانان را دریابیم، در کشور اشتغال خوب و درآمد خوبی داشته باشیم باید به صنایع فرهنگی نگاه ویژه داشته باشیم.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =