۲ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
چِلچِلی جلال!

در هفته های اخیر کاپیتان با تجربه پرسپولیس عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذشته و یکی از ارکان مهم پیروزی های این تیم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که از نظر کیفیت فنی با چهار فصل گذشته خود فاصله دارد با یک بازی کمتر به یک امتیازی سپاهان در صدرجدول لیگ برتر رسید و در بازی عقب افتاده با گل گهر این شانس را دارد که به صدر جدول صعود کند و قهرمان نیم فصل شود.

شاگردان گل محمدی در سه بازی گذشته خود موفق به کسب سه پیروزی یک بر صفر شدند و توانستند به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهند.

اما نقطه اشتراک سه بازی انتهایی قرمزها تاثیر سید جلال حسینی کاپیتان این تیم در کسب 9 امتیاز است. حسینی در برابر تراکتور و مس رفسنجان با ضربه سر دروازه حریفان را باز کرد و تیمش با همین یک گل به پیروزی رسید.

در برابر پیکان نیز که این بار احمد نوراللهی گل زد، بازهم ردپای حسینی در کسب سه امتیاز پررنگ است. بازیکنی که در ثانیه های پایانی ضربه بازیکنان پیکان را از روی خط دروازه بیرون کشید تا تیمش به جای یک امتیاز، سه امتیاز را به دست آورد.

او برابر شهرخودرو، تراکتور و مس گلزنی کرد و در سن 39 سالگی در وضعیت آمادگی قابل قبولی قرار دارد. نکته جالب توجه این است تنها شکست این فصل پرسپولیس که برابر آلومینیوم رقم خورد در بازی بود که کاپیتان این تیم به دلیل مصدومیت غیبت داشت.

حضور بازیکنی با این میزان آمادگی که در خط دفاع و حمله کمک زیادی به تیم گل محمدی می کند یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به بالای جدول است. او با حضور در دیدار برابر پیکان با 214 بازی به رکورد کریم باقری رسید و این شانس را دارد که از باقری هم عبور کند.

بیشتر بخوانید: تمجید کاپیتان پیکان از سید جلال و انتقاد از بازیکنان جوانان

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =