دیدار مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با سه تن از آزادگان سرافراز جزیره قشم

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با سه تن از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس جزیره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، فرزاد میراب زاده در این دیدارها که به همراه رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم صورت گرفت، با احمد غلامپور و یحیی دادی نسب قشمی و خلیل رادمنش آزادگان دارای سابقه بالای ۷ سال اسارت دیدار  و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، به بررسی مشکلات ایشان پرداختند.
این دیدارها در راستای تجلیل از مقامآزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن به مقام و منزلت شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و آگاهی از مسائل و تلاش و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط برای خانواده ایشان به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های سازمان منطقه آزاد صورت گرفت.
گفتنی است؛ شایان ذکر است؛ با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مشاور مدیرعامل در امور خانواده شهدا و ایثارگران قرار است پیگیری مسائل مربوط به خانواده این عزیزان در جزیره به صورت مستمر ادامه پیدا کرده و با ایجاد ارتباطی نزدیک، تسهیلاتی برای حل و فصل مشکلات این خانواده های عزیز و ارجمند فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =