۲۱.۵هزارمترمربع از اراضی خالصه دولتی به ارزش ۳۲.۳میلیارد ریال درروستاهای ریگو و دفاری قشم رفع تصرف شد

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۲۱هزار و ۵۴۰ مترمربع از اراضی خالصه دولتی در قالب سه قطعه زمین واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای ریگو و دفاری خبر داد و گفت: این اقدامات دراجرای سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم، پس از انجام استعلامات مورد نیاز وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت فرماندهی انتظامی بخش شهاب و همچنین مامورین یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم مصطفی مازندرانی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: ازسوی کارشناسان امر، ارزش تقریبی این سه قطعه از اراضی خالصه دولتی رفع تصرف شده، مجموعا ۳۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.  
وی درباره مشخصات هر یک از قطعات رفع تصرف شده هم گفت: یک قطعه از این اراضی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو، جنب جاده اصلی و سه راهی برکه خلف، ریگو و نخل گل به مساحت ۱۷هزار و ۵۴۰ مترمربع به ارزش تقریبی ۲۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال بوده است.
مازندرانی دو قطعه دیگر را واقع درخارج ازمحدوده طرح هادی روستای دفاری قشم حدودا روبروی رستوران شب‌های دفاری مجموعا به مساحت چهارهزارمترمربع به ارزش تقریبی شش میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم عملیات رفع تصرف این اراضی که شامل تخریب سد و بند خاکی و دیوارکشی بوده از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است. 
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های بی شائبه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره  و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  و حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم همچنین از فرماندهی انتظامی و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =