در دیدار شب گذشته که مورینیو نمی توانست از روی نیمکت تیمش را همراهی کند، این وظیفه برعهده آیتور کارانکا، دستیار او، بود.

کارانکا در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:« ما قبل از بازی با مورینیو صحبت کردیم اما در طول بازی نه. ما هیچ ارتباطی با او نداشتیم بنابراین می دانستیم که باید قبل از بازی با او صحبت کنیم. اما بعد از بازی با او صحبت کردیم و او به تیم تبریک گفت. با این وجود او هم مانند هرکس دیگری در باشگاه رئال بسیار عصبانی و ناراحت است. بازی دیشب اصلا آسان نبود.مورینیو گفته بود که رسیدن به فینال غیرممکن است و ما دیدیم که دقیقا همین طور است.»

کارانکا معتقد است گل مردود اعلام شده گنسالو ایگواین در دقیقه 47 نقطه عطف بازی بود.« میلیون ها نفر آن گل را دیدند. لازم نیست چیز بیشتری در مورد آن گفته شود. اگر آن گل پذیرفته می شد، ما به بازی برمی گشتیم. آن گل کافی بود تا همه چیز تغییر کند. ما هنوز آن را دوباره ندیدم اما همه گفتند آن گل درست بوده است.»

حضور کاکا در ترکیب اصلی باعث تعجب بسیاری شد و کارانکا در این مورد گفت:«کاکا چند بازی انجام داد و به نظر می رسید شرایط خوبی دارد. ما فکر می کردیم او بازیکنی است که می تواند سرنوشت ساز باشد.»

 

252 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا داوری مشکل داشت
  • beritan IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
    0 0
    داوری خیلی مشکل داشت چون میبایست دو سه تا رئالی اخراج میشد...
  • بدون نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
    0 0
    نه ميگوييد اصلا بازيكنان رئال را داخل زمين نمي گذاشت beritanجان