برای غربالگری سراغ کدام متخصص زنان رشت برویم؟

غربالگری در دوران بارداری از دغدغه‌هایی است که اکثر زنان رشت پیگیر آن هستند و از متخصص زنان رشت سوالات بسیاری در این زمینه می‌پرسند.

این روزها اینکه سونوگرافی چقدر برای جنین خطرناک است و پرسش‌هایی مشابه، بیشتر بین مادران و متخصصان جراح زنان رشت رد و بدل می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر زنان ترجیح می‌دهند پروسه‌ی بارداری را نزد بهترین متخصص زنان رشت پیش ببرند تا خیالشان از بابت سلامت فرزندشان راحت باشد. در اینجا شما را برای انتخاب متخصص زنان و زایمان رشت راهنمایی می‌کنیم.

لازم است در ابتدا توضیح دهیم که غربالگری جنبه‌های مختلفی دارد و پیش از بارداری هم انجام می‌شود؛ ولی در این مطلب به طور اختصاصی به غربالگری در دوران بارداری می‌پردازیم.

برای غربالگری سراغ کدام متخصص زنان رشت برویم؟

توصیه های متخصص زنان رشت به مادران

وقتی نام پزشکان متخصص زنان رشت را از دوست و آشنا می‌شوید، باید نحوه‌ی رفتار آن‌ها در دوران بارداری را هم جویا شوید. اگر پزشکی بدون هیچ منطقی برای همه‌ی مادران بر زایمان طبیعی یا سزارین تأکید می‌کند، نمی‌تواند بهترین جراح زنان رشت باشد. درباره‌ی آزمایش های غربالگری هم همین مسئله وجود دارد. پزشک باید برای هر زن بارداری، با توجه به وضعیت سلامتی و جسمی‌اش تست‌های لازم را توصیه کند و از تجویز آزمایش‌ها و داروهای غیرضروری پرهیز داشته باشد.

اگر بهترین متخصص زنان رشت را انتخاب کرده باشید، از همان هفته‌های اول بارداری توصیه‌هایی برای سلامت خود و جنین دریافت می‌کنید. در واقع یک متخصص زنان و زایمان خوب پروسه‌ی زایمان را فقط در آزمایش‌ها و معاینات کلینیکی خلاصه نمی‌کند، بلکه سبک زندگی مادر را هم در سلامت جنین موثر می‌داند. با همین نگاه، متخصص و جراح زنان رشت از هیچ توصیه‌ی پیشگیرانه‌ای برای یک زایمان ایمن دریغ نمی‌کند.

اگر این ویژگی‌ها را در پزشک خود پیدا کردید، در انتخاب جراح زنان و زایمان رشت مسیر درستی را رفته‌اید؛ اما این همه‌ی مسیر نیست. در ادامه به جنبه‌های دیگری از یک دکتر زنان و زایمان خوب می‌پردازیم.

متخصص و جراح زنان رشت و آزمایش های لازم

از نگرانی‌هایی که ممکن است ذهن مادران باردار را به خود مشغول کند، تعدد آزمایش‌ها و سونوگرافی‌ها است. برخی از زنان نگران اثرات سوء دستگاه‌های سونوگرافی بر جنین هستند و این دغدغه‌ی آن‌ها از روی حس مادری و قابل درک است؛ اما باید بگوییم که یک مادر باردار در حالت عادی باید چهار بار سونوگرافی انجام دهد. این آزمایش‌ها با هدف غربالگری و سنجش سلامت جنین انجام می‌شوند و نه تنها خطری برای جنین ندارند، بلکه متخصص زنان رشت را از مشکلات احتمالی در رشد جنین باخبر می‌کنند.

در هر مرحله از بارداری، اگر دکتر جراح زنان رشت تشخیص داد که باید دفعات بیشتری سونوگرافی انجام دهید، به دلیل اطمینان از روند طبیعی رشد جنین و سالم بودن فرزند شماست. در صورتی که حس خوبی به انجام سونوگرافی بیشتر از تعداد معمول ندارید، می‌توانید علت آزمایش‌های بیشتر با جزئیات دقیق‌تر را از پزشک خود بپرسید. اگر بهترین متخصص زنان رشت را انتخاب کرده باشید، او خود روند رشد جنین را برای شما ترسیم می‌کند و مشکل احتمالی بر سر راه سلامت فرزند شما را توضیح می‌دهد. هر زمان که احساس کردید، زیاد بودن آزمایش های غربالگری شما را خسته کرده است، حتما احساس خود را با متخصص زنان و زایمان رشت در میان بگذارید و در این زمینه تعارف نداشته باشید.

از سوی دیگر، اگر بارداری شما در دسته‌ی پرخطر قرار بگیرد، جراح زنان و زایمان رشت باید سریعا این موضوع را تشخیص دهد و غربالگری های اضافی را برای شما تجویز کند. مثلا ممکن است در ماه‌های پایانی بارداری، به سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل (BPP) احتیاج داشته باشید. بهترین جراح زنان رشت، لزوم این آزمایش‌ها را برای شما توضیح می‌دهد تا اهمیت رفت‌وآمدهای سخت به مطب در هفته‌های پایانی را درک کنید.

اخلاق متخصص زنان و زایمان

پزشک متخصص زنان و زایمان رشت با سایر پزشکان در رشته‌های دیگر فرق می‌کند. چنین پزشکی، به رویای خانواده‌ها برای بچه‌دار شدن کمک می‌کند و فرزندانی سالم را به جامعه تحویل می‌دهد. برای همین است که شما به عنوان یک مادر این احساس را می‌کنید که متخصص زنان رشت از زمان تصمیم به بارداری تا زایمان و مراقبت‌های بعد از آن، هم پزشک شماست و هم همراه و هم‌قدم شما.  

شاید دقت کرده باشید که بسیاری از زنان به دنبال دکتر زنان خوش اخلاق می‌گردند و از کسانی که تجربه‌ی بارداری داشته‌اند، اول از همه درباره اخلاق جراح زنان رشت سوال می‌کنند. این قضیه به همان همدلی پزشک با مادران برمی‌گردد. اگر زنان دلسوزی پزشک خود را نسبت به فرزندشان نبینند، نمی‌توانند او را به عنوان بهترین متخصص زنان رشت انتخاب کنند. بنابراین اگر پزشکی به عنوان بهترین معروف می‌شود، مشخص است که توانسته با اخلاق خود دل مادران باردار را به دست آورد.

برای غربالگری سراغ کدام متخصص زنان رشت برویم؟

بهترین متخصص زنان رشت کیست؟

در برخی از شهرها وقتی صحبت از بهترین متخصص زنان می‌شود، نام‌های بسیاری به میان می‌آید که انتخاب را سخت می‌کند؛ اما خوشبختانه در شهر رشت، اتفاق نظر بیشتری دیده می‌شود. دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص و جراح زنان رشت، کسی است که نامش به عنوان بهترین متخصص زنان رشت زیاد سر زبان‌ها است. وجود شرایطی که برای یک دکتر خوب مطرح کردیم، باعث شده است که دکتر مویدنیا مراجعانی از سرتاسر گیلان داشته باشد.

اگر به چند متخصص زنان و زایمان رشت مراجعه کرده‌اید ولی دلتان از تبحر و دلسوزی آن‌ها قرص نشده است، می‌توانید به وبسایت دکتر نفیسه مویدنیا به نشانی www.drmoaiiednia.com بروید یا با شماره ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید و اولین دیدار خود با بهترین متخصص زنان رشت را ترتیب دهید.

اینستاگرام دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان رشت
@drmoaoiiedni

آدرس مطب:استان گیلان، رشت، چهارراه گلسار، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار، بن بست حق شناس، ساختمان پزشکان آبان 

 روزهای شنبه تا چهارشنبه:
ساعت ۱۶ الی ۲۱
پنجشنبه:۱۰ الی ۱۵

تلفن مطب برای نوبت دهی:
۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳

نوبت دهی با وقت قبلی

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487315