۰ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
بازگشت «تهرانگرد» با ساختاری تازه

فصل جدید برنامه «تهرانگرد» از پنجشنبه ۳۰ بهمن با ساختار جدید مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج سیما می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سجاد مشحون تهیه کننده برنامه " تهرانگرد" در توضیح فصل جدید این برنامه گفت: رویکرد جدید"تهرانگرد " در این فصل، پرداختن به رویدادهای مهم تهران از جمله برگزاری جشنواره‌ ها، افتتاح گالری و نمایشگاه‌های فاخر هنری، رویدادهای فرهنگی و مسابقات ورزشی است.

وی تاکید کرد: این برنامه ضمن به تصویر کشیدن محل برگزاری این رویدادها، این مکان های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را از بٌعد تاریخچه، راه ‌های دسترسی و جذابیت‌های فرهنگی و بصری برای بینندگان به تصویر می کشد.

مشحون ادامه داد: در حقیقت این برنامه با ساختار رویداد محور ضمن نمایش جاذبه‌های شهر، بینندگان خود را از رویدادهای مختلف شهر تهران باخبر خواهد کرد.

تهیه کننده تهرانگرد افزود: بخش ویژه "تهرانگرد" در سری جدید استفاده از مشارکت های مردمی در فضاهای شهری تهران است که بعد از ثبت نام و با دستورالعمل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت. در این بخش هرهفته تعدادی از ثبت نام کنندگان با گروه برنامه ساز تهرانگرد همراه خواهند شد و گشتی در میان جاذبه‌های تهران خواهند زد.

سری جدید تهرانگرد این هفته با اجرای ساسان گلستانه و شهرزاد کمالزاده و با تهیه کنندگی سجاد مشحون، پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه پنج پخش خواهد شد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =