آخرین وضعیت سردار آزمون از زبان سرمربی زنیت

سرمربی زنیت درباره روند درمانی سردار آزمون صحبت کرد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرگئی سماک در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ در مورد آخرین شرایط بازیکنان آسیب‌دیده زنیت از جمله سردار آزمون که در اردوی زمستانی امارات از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد، گفت: هیچ خبر جدیدی در مورد این دسته از بازیکنان نیست. نه خبر خوبی داریم و نه بد. همه چیز همان صحبت‌هایی است که چند روز گذشته مطرح کردم. بازیکنان آسیب‌دیده طبق برنامه کادر پزشکی پیش می‌روند.

سرمربی زنیت در مورد حضور 25 هزار تماشاگر در نخستین بازی تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه اظهار داشت: این خبر خوشحال کننده‌ای است. همه بازیکنان منتظر بازگشت تماشاگران به سکوها هستند. ما مدت‌هاست که اتمسفر عالی تماشاگران‌ در ورزشگاه خانگی را از دست داده‌ایم.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 10
    جالبه که از وقتی سردار پاشو گذاشت زنیت هر روز خبر میومد که از لیورپول و نمیدونم بارسلونا و فلان و فلان پیشنهاد داره. همون موقع طارمی داشت بی صدا و بدون جنجال فوتبالشو ادامه میداد. الان طارمی شده کسی که دقیقه ی یک به یوونتوس گل میزنه و میشه گل سرسبد لیگ پرتغال ولی سردار شده بازیکن مصدوم لیگ روسیه. این فرق دوتا آدمه که یکی توی سکوت هدفشو ادامه میده و یکی که فقط با سرو صدا میخواد خودی نشون بده.
  • . IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 1
    ماشاءالله
  • حدیث ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    2 0
    انشالله زود خوب بشه