حقه بازی عجیب و باورنکردنی یک فوتبالیست!

ورزش سه نوشت: بازیکن فرانسوی که خود را جای یک فوتبالیست بزرگ جا زده بود؛ چیزی تا حضور در لیگ قهرمانان فاصله نداشت اما... .

هر فوتبالیستی در رویای حضور در لیگ قهرمانان است اما بسیاری به این آرزو نمی رسند. خیلی ها حتی نمی توانند به سطح اول فوتبال دنیا برسند و باید خوش شانس باشید که در نهایت بازی در بالاترین سطح باشگاهی اروپا را تجربه کنید.

فوتبالیست های باکیفیت زیادی بوده اند که به دلایل زیاد نتوانسته اند به رویای کودکی های شان برسند. برخی نیز بوده اند که به هر طریقی سعی داشته اند وارد تیم های بزرگ شده و بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کنند؛ حتی با فریبکاری. گریگور اکسلرود نمونه این بازیکنان است.

فوتبالیست فرانسوی که تا یک قدمی حضور در لیگ قهرمانان هم رفت ولی در نهایت دست او رو شد. او حتی با زسکا صوفیه تیم بلغارستانی هم قرارداد بست ولی هواداران پی اس جی مانع نهایی شدن انتقال شدند.

داستان گریگور اکسلرود در نوع خود بسیار جالب است. او که حتی پدرش نیز معتقد است هرگز فوتبالیست خوبی نبود، مقطعی در تیم آماتور پی اس جی در دسته 5 فرانسه عضویت داشت ولی رویایش تجربه بازی در لیگ حرفه ای بود و برای رسیدن به این مهم، دست به جعل آمار و ارقام زد.

او وبسایتی را طراحی کرد و در آن آمار و ارقام نیکولاس آنلکا ستاره سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه را به نام خودش تغییر داد. در این وبسایت اکسلرود ستاره ای باکیفیت با آمار گلزنی بالا توصیف شده بود. آماری که باعث فریب مسئولان زسکا شد.

او پیش از حضور در تمرینات زسکا اطلاعات مربوط به خودش را برای بسیاری از باشگاه های انگلیسی از جمله آرسنال نیز فرستاده بود. اکسلرود حتی در تمرینات سوئیندون، بورنموث و نوریچ هم حاضر شد. در این وبسایت تمرینات او با این سه تیم دیده می شد و دو گلی که در بازی پیش فصل برای بورنموث به ثمر رساند اما اوج موفقیت او فریب دادن سران زسکا صوفیه در سال 2009 بود.

اکسلرود چند روز در تمرینات تیم حضور داشت و در نهایت مسئولان زسکا راضی به امضای قرارداد با او شدند. متن قرارداد برای وی ارسال شد و همه چیز مهیای انتقال او به تیمی بود که در دور مقدماتی لیگ قهرمانان حضور داشت.

یکی از هواداران زسکا تصویری از اکسلرود در فیسبوک منتشر کرد و نوشت: در آستانه جذب گِرِگ اکسلرود هستیم؛ نظرتان در مورد این بازیکن سابق پی اس جی چیست؟»

طبعا هیچیک از هواداران پی اس جی او را نمی شناختند و با نظرات خود مسئولات زسکا را از یک فریبکاری بزرگ آگاه کردند تا به این طریق انتقال منتفی شود.

اکسلرود در این رابطه می گوید:« همه چیز تمام شده بود و من بازیکن زسکا شده بودم که هواداران پی اس جی رویایم را خراب کردند. ما حتی با پیراهن زسکا عکس هم گرفته بودیم. در آن وبسایت همه اطلاعات مربوط به من غلط نبود و مثلا ویدیوی تمریناتم در سوئیندون واقعیت داشت.»

در نهایت رویای فوتبالی گرگ اکسلرود با حضور در تمرینات سوئیندون، دو گل در بازی پیش فصل برای بورنموث و حضوری کوتاه در تیم دوم نوریچ به اتمام رسید. او با پیراهن زسکا صوفیه عکس هم گرفت و چیزی تا بازی در لیگ قهرمانان هم فاصله نداشت ولی در نهایت مچ او را گرفتند.

اکسلرود سپس وارد حوزه مدیریت برنامه های فوتبال شد و اکنون به بازیکنان جوان برای ورود به آکادمی های فوتبال کمک می کند.

حقه بازی عجیب و باورنکردنی یک فوتبالیست!

حقه بازی عجیب و باورنکردنی یک فوتبالیست!

حقه بازی عجیب و باورنکردنی یک فوتبالیست!

حقه بازی عجیب و باورنکردنی یک فوتبالیست!

بیشتر بخوانید: اقدام قضایی استقلال علیه کانال های هواداری

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =