کاهش سن بیماران کرونایی بستری شده در منطقه کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کاهش سن بیماران کرونایی بستری شده در منطقه کاشان طی روزهای اخیر خبر داد.

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به ابتلای ۲۲ مورد جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع در حدود یکسال پیش تاکنون به ۱۴هزار و ۶۳ نفر رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون هشت هزار و ۵۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان از بیمارستان ها مرخص شده اند، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری شده اند که از این میان ۹ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۷۷ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری شده اند، تصریح کرد: ۶۹ بیمار از این تعداد در بیمارستان های کاشان و هشت بیمار هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری شده اند.

وی از بستری ۱۸ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۱۶ نفر از این بیماران در کاشان و دو نفر هم در آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک زن ۸۲ ساله مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده است، گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر سن بیماران بستری شده به طرز محسوسی کاهش یافته است که این نشان می دهد هیج فردی از ابتلا و بستری به دلیل بیماری کرونا در امان نیست.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =