۴ نفر
۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
رکورد یحیی و پرسپولیس در لیگ

پرسپولیسی‌ها هر پنج بازی آخر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خوش بین ترین هوادار پرسپولیس هم گمان نمی کرد که این تیم بتواند در 5 هفته پایانی با کسب 15 امتیاز قهرمان نیم فصل شود اما این اتفاق افتاد و سرخ پوشان تهرانی موفق شدند با پیروزی های پیاپی عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

نکته جالب اینکه از نیم فصل لیگ پانزدهم، در پایان هر نیم فصل یا پایان فصل، هیچ تیمی نتوانسته امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس کسب کند و استقلال خوزستان هم با امتیاز برابر و به دلیل تفاضل گل بیشتر قهرمانی لیگ را به دست آورد. در لیگ بیستم شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس هم تصور نمی‌کردند بعد از کسب فقط 15 امتیاز در 10 بازی و شکستی که سرخ ها در اراک پذیرفتند، یحیی و شاگردانش قهرمان نیم فصل شوند اما تیم یحیی گل محمدی 5 پیروزی متوالی به دست آورد تا بر بام فوتبال ایران در پایان نیم فصل بایستد.

پرسپولیس پس از شکست مقابل آلومینیوم در اراک مقابل تیم های ماشین سازی، تراکتور، مس رفسنجان، پیکان و گل گهر به 5 پیروزی پیاپی رسید تا با کسب 30 امتیاز برای پنجمین سال پیاپی قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شود.

بیشتر بخوانید: نتیجه باورنکردنی برای گل محمدی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 0
    یحیی همیشه مربی موفقی بوده و از نظر روانی هم بسیار مسلطه. واقعا جا داره روش سرمایه گزاری بیشتری بشه تا یک مربی بین المللی بشه یا بتونه مربی خوبی برای تیم ملی بشه.