طارمی پرچم یک ملت را با افتخار به اهتزاز درآورد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: رسانه پرتغالی با توجه به گلزنی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و از واکنش ستاره‌های فوتبال کشورمان در خصوص گلزنی مهاجم پورتو صحبت کرد.

در دیدار چهارشنبه شب و در چارچوپ دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو به مصاف یوونتوس رفت و به برتری ۲ بر یک رسید.

در این مسابقه در ثانیه ۶۵ مهدی طارمی موفق شد گل اول پورتو را مقابل قهرمان ایتالیا به ثمر رساند و به پنجمین ایرانی گلزن لیگ قهرمانان اروپا بدل شود. او پس از علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و سردار آزمون به این افتخار دست پیدا کرد.

اوجوگو پس از این درخشش به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و او را افتخار کشورش دانست. این رسانه نوشت که طارمی در اولین بازی خود به صورت ثابت در ترکیب اصلی در لیگ قهرمانان اروپا توانست برای پورتو گلزنی کند.

روزنامه پرتغالی در ادامه گزارش خود از تمجید علی دایی، رکورددار بیشترین گل ملی در جهان صحبت کرد. دایی پس از گلزنی طارمی در فضای مجازی نوشت: من خوشحالم که می‌بینم تو هر روز کامل تر می‌شوی. اگر این روند خود را ادامه دهی شکی نیست که به سطح بالاتر خواهی رسید.

اوجوگو در ادامه از تمجید دیگر ستاره‌های شناخته شده ایران در دنیا صحبت کرد و از واکنش سردار آزمون، علیرضا فغانی، فرهاد ظریف در والیبال و رشید مظاهری،‌دروازه بان ملی پوش ایرانی نوشت.

رسانه پرتغالی نوشت که طارمی توانست به افتخار ایرانی‌ها بدل شود و پرچم کشور خود را با غرور به اهتزاز درآورد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =