تقابل جذاب و دیدنی یاران رسانه و پیشکسوتان سپاهان در نقش جهان

تیم یاران رسانه و پیشکسوتان سپاهان در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال یاران رسانه و پیشکسوتان باشگاه سپاهان در تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه و امید خاتون آبادی خبرنگار ورزشی با سابقه اصفهانی که با بیماری مبارزه می کند، عصر جمعه و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. 

تیم فوتبال سپاهان که بازیکنان بازنشسته سال های اخیر خود چون محرم نوید کیا، رحمان احمدی، محمود کریمی، جواد ماهری، فرهاد بهادرانی و ابراهیم لوینیان را در ترکیب داشت در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل یاران رسانه به پیروزی دست یافت.

گل های تیم فوتبال یاران رسانه در این دیدار را محمد سیانکی و محسن جعفری به ثمر رساندند و محرم نوید کیا و جعفر خلیلیان(۲گل) به ثمر رساندند.

تیم فوتبال یاران رسانه قبل از این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان، با ارسال پیام تصویری و اعلام عضویت افتخاری امید خاتون آبادی، برای این خبرنگار اصفهانی آرزوی سلامتی کردند.

تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، مجریان و گزارشگران ورزشی رسانه های مکتوب و دیداری و شنیداری(صدا و سیما) با هدف برگزاری بازی خیرخواهانه و عام المنفعه در خردادماه سال ۹۹ تاسیس و تاکنون اقدام به برگزاری مسابقاتی چون تجلیل از کریم باوی پیشکسوت فوتبال که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، بازی یادبود هادی نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس، برگزاری گلریزان به سود دانش آموزان محروم سیستان، بازی گرامیداشت آزادسازی اسرا و هفته دفاع مقدس کرده است.

تقابل جذاب و دیدنی یاران رسانه و پیشکسوتان سپاهان در نقش جهان

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =