جاده سلامت قزوین ساماندهی شود

عبدالرزاقی گفت: جاده سلامت قزوین نیازمند مدیریت و ساماندهی است و شهرداری با همکاری نهادهای مربوطه باید برای این مسیر برنامه مدیریتی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی، نایب رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا که به بررسی بودجه سازمانهای شهرداری قزوین اختصاص داشت، با بیان این مطلب اظهار کرد: در این مسیر موضوعات مربوط به سلامتی، آموزش و خدماتی  انجام شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در ادامه این جلسه که به بررسی بودجه سازمان باغستان سنتی قزوین اختصاص داشت، بیان کرد: هزینه  پروژه های مربوط به باغستان افزایش یافته و باید اعتبارات با تخصیص صد درصدی انجام شود.

او در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش های شورا و شهرداری قزوین تاکیدکرد و گفت:  این مرکز می تواند بازوی توانمند مجموعه مدیریت شهری و شورا باشد و باید به صورت جدی از این طرفیت بهره مند شد.

عبدالرزاقی در ادامه این جلسه که به بررسی بودجه دهکده طبیعت اختصاص داشت افزود: باید برای درآمدزایی  پایدار و در راستای جذب گردشگر نگاه سرمایه گذاری در دهکده طبیعت داشت؛ بنابراین با افزایش اعتبارات از  ۸میلیارد تومان به ۱۱میلیارد تومان موافقت می شود.

نایب رییس پارلمان محلی قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش  خواستار رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان شد و گفت: با توجه به شیوع  بیماری کرونا ضرورت دارد تا شهروندان بیش از گذشته دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و محدودیت ها نیز توسط مسئولان  به درستی اعمال شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =