افتخارمان خدمت به مردم جنوب غرب خوزستان در جبهه ی نبرد با کرونا است

فرمانده اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر گفت: افتخارمان آنست که این بار در جبهه ی مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به مردم خوب و قهرمان منطقه جنوب غرب خوزستان (شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان) خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین از آبادان، سرهنگ سیدعلی موسوی در نشست با معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن استقبال از موضوع واگذاری اردوگاه شهید باکری خرمشهر برای راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا که امکان ادامه قرنطیه و درمان را در این مکان دارند، اظهار کرد: از مجاهدت و تلاشهای شبانه روزی کارکنان حوزه بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت در مبارزه بی امان با ویروس منحوس کرونا و کمک به درمان مبتلایان قدردانی می کنم.

وی افزود: سبب افتخار است که می‌توانیم این بار در جبهه نبرد با ویروس منحوس کرونا در کنار این عزیزان، به مردم شریف منطقه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر با ظرفیت بیش از ۱۴ هزار نفر و در وسعتی معادل ۱۶ هزار مترمربع، آماده اسکان بیماران اعزامی از بیمارستانهای تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان برای ارائه خدمات نگهداری و مراقبت پرستاری به صورت رایگان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =