اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است

مدیرمخابرات منطقه قزوین گفت: رضایتمندی مشتریان اولین اولویت خدمت ‎رسانی در مخابرات است و تلاش می‌کنیم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را در راستای نیازهای مردم استان مضاعف کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدرضا نصرآبادی، مدیرمخابرات منطقه قزوین دردیدار با فولیان، معاون پیشگیری‌ از جرم دادستانی قزوین ضمن اشاره به ایجاد زیرساخت های ارتباطی برای ارائه سرویس ها و خدمات به مردم دردوران کرونا گفت: دراین مدت پاسخگوی تقاضای مردم درزمینه نیازهایشان بوده ایم چراکه معتقدیم مردم باید هرچه بیشتر از عدالت اجتماعی و ارتباطی در جامعه بهره مند شوند. 

او بیان کرد: اگر در دوران کرونا امکانات و سرویس های مخابراتی و فناوری اطلاعات نبود، مردم دچارمشکل می شدند و از ابزارهای مهمی که امورمردم به وسیله آن انجام می شود، بهره مندی از سرویس های مخابراتی است.

نصرآبادی در ادامه افزود: رضایتمندی مشتریان اولین اولویت خدمت رسانی در مخابرات است و در همین راستا اعتقاد راسخ به رسیدگی به موقع شکایات مردم داریم و باید با ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف، به صورت کامل پاسخگوی نیاز حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان باشیم و تلاش کرده ایم توسعه زیرساخت های ارتباطی را در راستای نیازهای مردم استان مضاعف کنیم اما  افزایش هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری خطوط تلفن ثابت از قبیل افزایش قیمت کابل و سیم، سرقت کابل و هزینه پرسنل، مانع همخوانی درآمد با هزینه شرکت مخابرات ایران شده و مخابرات را در پیشبرد امور دچار مشکلات و چالش کرده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین در ادامه باتوجه به لاوصولی و عدم پرداخت به موقع قبوض و سرویس ها به خصوص در حوزه ادارات دولتی و حقوقی خواستار معاضدت دستگاه قضایی در این زمینه شد.

در ادامه این نشست، علی فولیان، معاون پیشگیری از جرم دادگستری قزوین، ضمن تقدیر از تلاش های مخابرات در ایام کرونا گفت: باتوجه به جایگاه مخابرات آمادگی انجام‌ تفاهم نامه و تعامل در راستای حل مشکلات و معاضدت برای ‌پیشگیری و کاهش جرم و سرقت تجهیزات مخابراتی را داریم و باید جلسات ویژه ای برای پیشگیری از مشکلات و سرقت های وسایل مخابراتی برگزار شود تا بتوانیم نسبت به کاهش این مشکلات که زمینه ساز نارضایتی مردم است اقدام کنیم.

او در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد مخابرات بیان کرد: در شورای حفظ حقوق بیت المال و در راستای احقاق حقوق از بدهکاران دستگاه های دولتی آماده همکاری و معاضدت هستیم.

مدیرمخابرات منطقه قزوین در ادامه خواستار رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مخابراتی شد و گفت: در خصوص ارائه سرویس به برج ها و ساختمان های مرتفع حتما استعلام و نسبت به راه اندازی شعبه طلایه داران صلح وسازش در مخابرات منطقه قزوین برای حل وفصل مسائل داخلی اقدام شود.

46

کد خبر 1488680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =