مشکل میانه میدان استقلال با این بازیکن حل می‌شود؟

باشگاه استقلال به دنبال جذب هافبک دفاعی تیم سپاهان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته رسانه های مختلف خبر از پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال به باشگاه سپاهان برای جذب مهدی کیانی دادند. بازیکنی که طی سالیان اخیر یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار تیم های تراکتور و سپاهان به حساب می آمد اما در فصل جاری و زیر نظر محرم نویدکیا، چندان مورد استفاده این مربی قرار نگرفته و حالا هم ظاهرا در آستانه جدایی از جمع طلایی پوشان قرار دارد. ابتدا گفته می شد که کیانی می خواهد به گل گهر برود و زیر نظر امیر قلعه نویی به فوتبال خود ادامه دهد اما حالا ممکن است او سر از استقلال دربیاورد. سوال اما اینجاست که آیا حضور کیانی می تواند مشکلات میانه میدان استقلال را حل کند؟

کیانی بازیکنی با ویژگی هایی دفاعی در میانه میدان است و 34 سال هم دارد. استقلال با خصوصیات کیانی، بازیکنانی نظیر مسعود ریگی،مهدی مهدی پور و فرشید باقری را در جمع نفرات خود دارد. مشکل آبی ها در خط هافبک، خلاقیت و سرعت است که به نظر می آید با اضافه شدن کیانی، این مشکل حل نشود. عدم آمادگی آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی و همچنین آسیب دیدگی های مداوم داریوش شجاعیان، آبی ها را با ضعف بازی‌سازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان مواجه کرده است که با حضور کیانی بعید است این مسائل مرتفع شود. جدای سبک بازی و سن نسبتا بالای مهدی کیانی، می توان در پایان به این نکته هم اشاره کرد که اگر کیانی از لحاظ فنی و بدنی از آمادگی خوبی برخوردار بود، قطعا در تیم محرم نویدکیا نیمکت نشین نمی شد. حال باید دید کادرفنی استقلال چه تدبیر و برنامه و استدلالی برای پیشنهاد به کیانی و جذب احتمالی او دارند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آسو IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    4 3
    خیلی عالی میشه. میتونه جای شجاعیان همیشه مصدوم و معترض و ووریایی که اون بازیکن همیشگی نیست رو پر کنه
    • پسر آبی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      11 1
      دقیقا. شجاعیان توی این چند فصل اخیر سر جمع ۱۰ بازی انجام نداده، پولش رو تمام و کمال گرفته و تازه به زمین و زمان و غذا و ... خم معترض هم هست. اصلا با شجاعیانی که توی گسترش فولاد بازی میکرد قابل مقایسه نیست
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    5 6
    بیا خبر آنلاین هم فهمید.بابا درد استقلال یک هافبک بازی ساز خلاق مثل جباری است نه هافبک دفاعی یارکوب
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    7 3
    اگه حقیقت داشته باشه بخاطر فنی نیس میخاد از شخصیت اون استفاده کنه تیم رو جمع کنه