۲ خودرو به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات مطلوب‌تر ۲ خودرو وانت دوکابین به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی  سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد ، عنایت‌الله راهنورد با بیان اینکه مهار آتش، نجات جان انسان‌ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی ازجمله مهم‌ترین وظایف سازمان آتش‌نشانی است، اظهارداشت: به دنبال ارتقا ایمنی و رفاه مردم در شهر هستیم و یکی از نهادهایی که می‌تواند در ارتقا شاخص ایمنی تاثیرگذار باشد، سازمان آتش‌نشانی است.

وی با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی شهرکرد افزود: خوشبختانه در سال جاری برای تکمیل ماشین‌آلات و سایر تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری در این زمینه ورود خوبی داشته است اما با توجه به هزینه‌های بالای خریداری این امکانات، تهیه حجم بالای تجهیزات از توان شهرداری خارج است.

 سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد بیان کرد: شهر شهرکرد از شهرهایی با ارتفاع بالا در استان است و امروز خریداری یک نردبان بلندمرتبه هزینه زیادی برای شهرداری در بر دارد که شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند این منابع را تأمین کند که نیاز بوده مدیریت استان و مدیریت بحران استان پشتیبان شهرداری باشند.

راهنورد با اشاره به خرید ۲ دستگاه وانت دو کابین به مبلغ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان ادامه داد: هدف از خرید این ۲ دستگاه خودرو کاهش استهلاک خودروهای سنگین، حضور سریع در محل حادثه و کاهش حجم ترافیک در شهر بوده است. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =