باز هم سرگردانی مردم در راستای ارتقا خدمات الکترونیک

این روز ها که خدمات الکترونیک بیش از هر زمان دیگری در جامعه نمود پیدا کرده است و به نوعی به نیاز اول شهروندان برای رفع نیاز و گرفتن خدمات تبدیل شده است، سازمان تامین اجتماعی در همین راستا تصمیم گرفته است تا با حذف دفترچه های کاغذی خدمتی الکترونیک به مردم ارائه داده باشد اما متاسفانه با گذشت پنج روز از شروع این خدمت الکترونیک عملا این طرح با موفقیت همراه نبوده است بطوریکه مردمرا دچار سرگردانی شدید کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان : بیمارانی که خود نه از سر خوشی بلکه از بیماری قصد مراجعه به بیمارستان یا مطب های خصوصی را دارند حالا باید دغدغه ی ویزیت شدن یا نشدن توسط بیمارستان یا پزشک را به دوش بکشند
این درحالی است که طی روز های اخیر شکایت های بسیار زیادی از جانب مردم به کارگزاری ها شده است که خواستار اخذ دفترچه های کاغذی هستند.در همین میان هم شاهد آن هستیم که بسیاری از بیمارستان ها به بهانه ی عدم دفترچه صورت حساب هارا بصورت آزاد با بیماران حساب می کنند.
این طرح در کنار مزایایی که به همراه خواهد داشت نیاز به اجرای دقیق و اصولی دارد و رها کردن مردم در دریای طوفانی الکترونیک اقدامی است که می تواند تمام مزایای این طرح را از بین ببرد.
ای کاش این طرح زمانی عملیاتی می شد که تمام زیر ساخت ها و آموزش های لازم به خدمات دهنده و. خدمات گیرنده ارائه می شد تا بازهم برای مردم دردسر جدیدی. به وجود نیاید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =