فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر راه اندازی شد؛ نمایندگی دستگاه های تصفیه آب تایوانی

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب در دنیای امروز، امری نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و به سادگی از کنار گذشت.

میزان آلودگی آب‌ها و حتی آب‌هایی که در تصفیه خانه‌های شهری برای مصرف آماده می‌شوند، مردم را به این وا داشته است که سراغ خرید بهترین و مطمئن‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب بروند. آب آشامیدنی لوله کشی شهری با اینکه در تصفیه خانه‌ها تصفیه می‌شود، اما در مسیر رسیدن به خانه ما ممکن است با مواد مضر ترکیب شود و به شکل آب ناسالم برای مصرف به دست ما می‌رسد.

اما بسیاری از مردم این مشکل را دارند که نمی‌دانند چه دستگاه تصفیه آبی باید بخرند و برای خانه آنها چه نوع دستگاهی مناسب است. برای اینکه بدانید چه دستگاهی برای خانه شما مناسب است، نیاز دارید تا درباره‌ی استاندارد جهانی در مورد دستگاه آب تصفیه کن و آن برندهایی که در بازار ایران هستند بیشتر بدانید. با آگاهی از تمام این موارد است که می‌توانید سراغ بهترین بروید و آن را بخرید. تنوع برند در بازار ایران بسیار زیاد است، همین موضوع مشتری و خریدار آب شیرین کن را گمراه می‌کند.

مشخصات دستگاه آب تصفیه کن خانگی در کنار قیمت دستگاه تصفیه آب، از موضوعات مهم در راه انتخاب دستگاه تصفیه کننده آب مناسب منزل است. اما با تمام این صحبت‌ها، برند خوب تصفیه آب کدام برند؟ کدام دستگاه تصفیه آب را باید بخرید تا از نوشیدن آب سالم مطمئن شوید؟

در این مقاله با مینروا فیلتر؛ نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی آشنا خواهید شد و به شما خواهیم گفت که چرا این برند و وب‌سایت آن برای خرید دستگاه آب تصفیه کن انتخاب اول باید باشد.

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد. تصفیه آب مینروا دارای نماد اصالت است که این نماد این امکان را به مشتریان می‌دهد تا کالای تقلبی را از اصل تشخیص دهند. همچنین دستگاه‌های این برند از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک آمریکا بهره می‌برد، که کار این فیلتر تصفیه بهتر آب آشامیدنی و در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی با کیفیت است.

تصفیه آب‌های مینروا ساخت کشور تایوان هستند و تمام اجزای آن نیز برای کشورهای بزرگ در ساخت و تولید دستگاه تصفیه آب یعنی ژاپن و آمریکا است. دستگاه آب شیرین کن مینروا از سیستم اسمز معکوس خانگی بهره می‌گیرد و طراحی آنها به صورت زیرسینکی است و می‌توانید آن را دور از چشم و زیر سینک قرار دهید.

طبق بررسی‌ها و تحقیقات سازمان‌های بهداشت و سلامت جهانی، بهترین سختی آب برای آشامیدن باید بین ۳۰ الی ۹۰ باشد که متأسفانه این میزان در شهرهای بزرگ مانند تهران و در بسیاری از مناطق آن بالای ۲۵۰ است. تمامی دستگاه‌های آب تصفیه کن مینروا این قابلیت را دارند که با استفاده از سیستم اسمز معکوس، سختی آب آشامیدنی تا حد استاندارد و نرمال کاهش دهند و این یعنی شما می‌توانید با نوشیدن حداقل ۸ لیوان آب آشامیدنی در روز، سلامت خود را تضمین کنید.

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب از مینروا فیلتر

مینروا فیلتر تنها نماینده رسمی برند مینروا تایوان است و این موضوع شما را بابت خرید دستگاه اصل مطمئن می‌کند و همچنین این اطمینان را به شما می‌دهد که تمامی دستگاه‌های مینروا را به قیمت یکسان از تمام فروشگاه‌ها بخرید. اما مطمئنا خرید آنلاین و تحویل گرفتن دستگاه جلوی درب منزل لذتی بیشتر از خرید حضوری دارد. شما با خرید آنلاین آب شیرین کن از مینروا فیلتر، می‌توانید دستگاه خود را توسط متخصصین مینروا فیلتر به صورت رایگان در خانه نصب کنید و همچنین به عضویت باشگاه مشتریان مینروا فیلتر نیز در بیایید.

حضور در باشگاه مشتریان مینروا فیلتر به معنای این است که از زمان تعویض فیلترها آگاه شوید و متخصصان مینروا این کار را برای شما به صورت رایگان انجام دهند و شما تنها هزینه خرید فیلتر را پرداخت کنید.

از دیگر خدمات مینروا فیلتر این است که شما می‌توانید دستگاه را به صورت قسطی خریداری کنید. بسیاری از شما ممکن است بخواهید بخواهید دستگاه را به صورت اقساطی خریداری کنید و مینروا این امکان را برای شما فراهم کرده است که می‌توانید هزینه را طی اقساط ۱۰ ماهه بپردازید. شما می‌توانید تنها با دارا بودن دسته چک صیادی و ارائه عکس کارت ملی به خرید اقساطی بپردازید.

برای خرید اینترنتی دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا به وب‌سایت مینروا به‌ آدرس minervafilter.com مراجعه کنید و خرید آسان و سریع را تجربه کنید.

منبع: مینروافیلتر

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489639