علی اکبر محرابیان نام دو معاون خود را به دلیل غیبت های مکرر در هیأت نمایندگان اتاق تهران از فهرست نمایندگان خود در پارلمان بخش خصوصی حذف کرد.

افشین روغنی و سید مجید هدایت که در دوره ششم هیأت نمایندگان اتاق تهران نمایندگان وزارت صنایع در اتاق تهران بودند عملکرد ضعیفی در پارلمان بخش خصوصی داشتند به گونه ای که در این دوره صندلی این دو معاون وزیر بارها در جلسات اتاق خالی بود. غیبت های پی در پی این دو نماینده دولتی در نشست های اتاق بازرگانی تهران وزیر صنایع را بر آن داشت تا این دو معاون خود را در دوره هفتم جایگزین کند.

به این ترتیب، سید محمدتقی هاشمیان و ابوالفضل روغنی با معرفی علی اکبر محرابیان جای دو نماینده قبلی را گرفتند. احمد خادم المله دیگر معاون وزیر صنایع و عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران روز گذشته در نشست هیأت نمایندگان اتاق تهران از تصمیم وزیر صنایع مبنی بر جایگزینی دو معاون خود در پارلمان بخش خصوصی خبر داد و گفت: "آقای محرابیان در جلسه ای که با شورای معاونان داشت، این نکته را به نمایندگان وزارت صنایع در اتاق بازرگانی گوشزد کرد که حضور در جلسات اتاق امری مهم و ضروری است و چنانچه فردی کوتاهی کند شخص دیگری جایگزین او خواهد شد. درهمان جلسه نیز از معاونان خود درخواست کرد که اگر فرصت کافی برای حضور در این جلسات را ندارند اعلام کنند بدین ترتیب تعدادی جابجایی صورت گرفت."


خادم المله همچنین ، حامل پیغامی هم از جانب وزیر صنایع دولت دهم خطاب به فعالان اقتصادی بود:«آقای محرابیان از اعضای هیات نمایندگان اتاق در خواست کرد که در جلسات مربوط به ادغام وزارت خانه های صنایع و معادن و بازرگانی حضور یابند. تا با جمع‌بندی نظرات کارشناسی تصمیمات شایسته‌ای اتخاذ شود.

/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =