مرعشی: ناطق نوری کاندیدا شود، بی بروبرگرد از او حمایت می کنیم /با هیچ کسی تعارف نداریم، حتی عارف

مرعشی درباره کاندیداتوری ناطق نوری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: اگر همین امروز هم آقای ناطق نوری می‌آمد و کاندیدا می شد من از او بدون برو برگرد حمایت می‌کردم.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران که مهمان کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین بود، در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه محمدرضا عارف را برای انتخابات ۱۴۰۰ مناسب دانسته و او می تواند گزینه اصلاح طلبان باشد یا خیر؛ گفت: ما به همه دوستان توصیه مان این بود که کسانی را مورد بحث قرار دهیم که هرچه نتیجه تصمیم جمع شد را بپذیرند؛ اگر آقای عارف تصمیم جمعی را بپذیرند در مورد ایشان هم حتما بررسی خواهد شد.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> مرعشی: ظریف کاندیدای اول اصلاح طلبان است/دهقان کاندیدای نظامیان نیست

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی درباره آنکه با گفتن "اگر" ، برای عارف شرط قائل می‌شوید؛ بیان کرد: اگر کسی خودش به میدان رفته است و قائل به این نباشد که جبهه باید در مورد او تصمیم بگیرد، نمی‌توان او را بررسی کرد چون خودش  به تنهایی تصمیمش را گرفته است. ما با هیچ کسی تعارف نداریم. اگر هم تصمیم جمعی این باشد که از آقای عارف حمایت کنیم این کار را می‌کنیم اما اولین برخورد معقول ما با هر کاندیدای این است که آیا آن کاندیدا نتیجه کار جمعی را می پ‌ذیرد یا خیر؛ اگر کسی نتیجه کار جمعی را نپذیرد ما نمی‌توانیم در مورد او تصمیم بگیریم.

وی همچنین با اشاره به آنکه گفته است ۸ سال دولت اصلاح طلب داشتیم در حالی که اصولگرایان می گویند که ۲۰ سال قدرت دست اصلاح طلبان بوده و ۸ سال دست ما و در آن ۸ سال هم احمدی نژاد اصولگرا نبوده است؛ خاطر نشان کرد: نگاه من اصلا نگاه اصولگرایی یا اصلاح طلبی نیست. اگر همین امروز هم آقای ناطق نوری می‌آمد و کاندیدا می شد من از او بدون برو برگرد حمایت می‌کردم.

مرعشی  در خصوص حمایت از علی لاریجانی در انتخابات نیز گفت: در مورد آقای لاریجانی بدون قید و شرط نمی‌گویم ولی از آقای ناطق نوری بدون قید و شرط حاضر هستیم که حمایت کنیم تا رئیس جمهور ایران شود. مشکل این است که آن مجموعه‌ای که در نظام مدیریت می‌کنند دیگر ناطق نوری را قبول ندارند و این مشکل ما نیست. من و آقای باهنر الان در یک وضعیت هستیم و دعوایی سر اصولگرایی و اصلاح طلبی نداریم، الان نه آقای باهنر می تواند در کشور کاری کند و نه من.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =