پیشگیری از غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه‌ها

سایت فدراسیون غریق و غواصی نوشت: در نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو بر تعامل و همکاری دوجانبه در محورهای مختلف تاکید شد.

 تعامل مشترک، تربیت منجیان غریق از میان نیروهای انسانی وزارت نیرو و به خصوص افراد شاغل در سدهای تحت پوشش این وزارتخانه و همچنین تربیت و آموزش غواصان موضوعاتی بود که در نشست مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین زاده مدیرکل ورزش وزارت نیرو مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست که در محل وزارت نیرو و با حضور دکتر سرخه معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فروغ رئیس کمیته غواصی و بیژن پیریایی رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی برگزار شد، 

اینگونه مقرر شد که فعالیت های غواصی در سدهای تحت پوشش وزارت نیرو از این پس با نظارت مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و  تربیت بدنی وزارت نیرو مدیدیت شوند.

پیشگیری از غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه ها دیگر موضوع مورد بحث در این نشست بود. بر این اساس مقرر شد تعامل و همکاری مشترک بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت نیرو ایجاد شود، ضمن اینکه نشست های آینده در این زمینه با حضور نمایندگان دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شود.

همچنین عضویت نماینده وزارت نیرو در کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی دیگر مصوبه نشست موردنظر بود. شناسایی مناطق خطر آفرین با همکاری فدراسیون و وزارتخانه هدف از این مصوبه بود.

در نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو مقرر شد به منظور فرهنگ سازی و جلوگیری از غرق شدگی، فعالیت های مشترک فرهنگی میان دو دستگاه بیشتر شود.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =