اظهارات انتخاباتی محسن رضایی با چاشنی انتقاد از دولت روحانی

ایسنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:آقای رئیس جمهور به میان مردم بیا، آقای استاندار به حاشیه شهرهایی که در آن مسئولی بیا و ببین که مردم چگونه زندگی می کنند.

محسن رضایی در نشست تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های استان فارس در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) صدای فقیری را در حالت رکوع می شنود و انگشترش را به او می بخشد و با عمل خود به ما می گوید وظیفه زمامداران و دولتمردان، این است که حتی در رکوع نماز و حتی به بهانه یک راز و نیاز کوتاه با خدا هم نباید از مردم فاصله بگیرند.

رضایی گفت: میلاد امام علی (ع) و روز پدر و روز مرد را به همه پدران سختکوش کشورمان و همه آنها که با شرف و عشق پدرانه تلاش می کنند تا عزت را به خانواده و جامعه هدیه بدهند، تبریک‌ می گویم. این روز عزیز را علاوه بر پدران زحمتکش کشورمان، به زنان سرپرست خانوار، پسرهای نان آور خانواده و دختران کمک خرج خانواده که جای پدر را با سختکوشی و آبرو و عزت پر می کنند، تبریک‌ می گویم. مردم ایران شایسته رفاه و آسایش هستند تا هیچکس شرمنده خانواده اش نباشد.

وی افزود: حقیقتاً هر بار که هموطنی، با سند و مدرک، با اشک و آه، با اعتراض و انتقاد که حق اوست، با زبان کنایه و  طعنه، از بی کفایتی ها، از فشارها، از جدا شدن سفره مردم‌ و دولت، از ناتوانی در تامین معاش و خواسته های کودکان دانش آموزش، از نبودن کار برای جوان تحصیلکرده اش، از نداشتن مسکن و جان‌پناه حرف می زند، احساس میکنم ما چقدر بدهکار مردم و  شرمنده مردم هستیم. قرار ما با شهدا این نبود.

اظهارات انتخاباتی محسن رضایی با چاشنی انتقاد از دولت روحانی

رضایی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر با افت ارزش پول ملی، وضعیت به گونه ای شده که کارگران ما پایین ترین دستمزد را در کشورهای منطقه دریافت می کنند و درآمدشان حتی نیمی از سبد هزینه را کفاف نمی دهد. کارگرانی که ماه ها، حقوق خود را به خاطر اجرای اشتباه قانون خصوصی سازی دریافت نکرده اند. کارگرانی که هر سال باید چشمشان به اخبار روزنامه ها باشد که حداقل دستمزد چقدر تعیین می شود. با این روش نمی شود اقتصاد را، فرهنگ را و جامعه را اداره کرد. با این روش نمی توانیم به عهدمان با شهدا وفا کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای رئیس جمهور به میان مردم بیا، آقای استاندار به حاشیه شهرهایی که در آن مسئولی بیا و ببین که مردم چگونه زندگی می کنند. بقول شهید باکری، نمی گویم برو، میگویم بیا. از حرفِ حق مردم نترسید، از اینکه اشکالات کار را به روی شما بیاورند نترسید.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در ساخت موشک، پهپاد، ماهواره و استقرار نظام جمهوری اسلامی گفت: سربلندی ما فقط در مساله دفاع و امنیت و سیاست کافی نیست. باید هر چه زودتر کاری کرد. مردم از دولت، مجلس و قوه قضاییه انتظار تحول دارند، همانطور که رهبر فرزانه انقلاب از ما چنین تحولی را خواستار شده اند.

وی افزود: بیایید دست به دست هم دهیم، وحدت پیدا کنیم، اقتصاد ایران را قوی کنیم تا هیچ پدر زحمتکشی شرمنده خانواده اش نباشد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490058

برچسب‌ها