استقبال از بهار ۱۴۰۰ به سبک مدیران‌خودرو ۷۷۷

در آستانه آغاز سال نو خورشیدی، مدیران‌خودرو ۷۷۷  با فراهم کردن شرایط ویژه فروش و امکان تست رانندگی در محیطی استاندارد، موجب شد تا علاقه‌مندان به خودرو بتوانند با خیال آسوده و در آرامش کامل اقدام به خرید کرده و سالی متفاوت را تجربه کنند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بسیاری از افراد و خانواده‌ها قصد خرید خودرو با کیفیت، مطلوب و مقرون‌به‌صرفه را دارند؛ اما با توجه به شرایط پرداخت نقدی، از این تصمیم خود صرف‌نظر می‌کنند.

مدیران‌خودرو ۷۷۷ با هدف فروش محصولات خود و ایجاد شرایط ایده‌ال برای خریداران محترم تصمیم گرفت اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه ام وی ام با شرایطی خاص کند تا افراد بتوانند با توجه به بودجه خود، امکان استفاده از این موقعیت را داشته باشند.

 در این جشنواره محصولاتی MVM در مدل‌های ۳۱۵ Plus, X۲۲, X۳۳, X۵۵، تیگو و آریزو، با شرایطی جذاب در اختیار مشتریان قرار گرفته است. بر اساس جزئیات این جشنواره، هر کدام از متقاضیان خرید محصولات مدیران‌خودرو ۷۷۷ می‌توانند بدون نیاز به ضامن، با کارمزد ۱۸ درصد و با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماه، اقدام به خرید خودرو کرده و در کمترین زمان ممکن اتومبیل مورد علاقه خود را تحویل بگیرند.

در زمان برگزاری این جشنواره در یک اقدام هیجان‌انگیز و در راستای ایجاد فرهنگ تست خودرو پیش از خرید توسط مشتری، مدیران خودرو ۷۷۷ با برگزاری تست رانندگی در پیست اتومبیل‌رانی آزادی در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، میزبان ده‌ها نفر از افرادی شد که پیش از این با ثبت‌نام در سایت و دریافت نوبت، با همراهان خود در محل حاضر شده بودند.

با این اقدام مدیران‌خودرو ۷۷۷، ضمن معرفی محصولات خود و توضیح کامل ویژگی‌ها و امکانات خودروی مدنظر به افراد شرکت‌کننده در فضایی امن و استاندارد، اهمیت احترام به مشتری را نیز یادآور شد.

بی‌شک تجربه عالی و میزان رضایت‌مندی افراد و خانواده‌ها از برگزاری چنین امکانی، می‌تواند نمایندگی‌های گروه‌های خودروسازی را در سراسر ایران به اجرا و انجام این تست ترغیب کند.

استقبال از بهار ۱۴۰۰ به سبک مدیران‌خودرو ۷۷۷

استفاده از  شرایط ویژه خرید محصولات مدیران‌خودرو همچنان و تا پایان سال ۹۹ ادامه دارد.

خودرو بادوام و باکیفیت، ظاهر زیبا، قیمت مناسب و برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، باعث می‌شود تا افراد با سلیقه‌های مختلف نسبت به انتخاب خود اطمینان حاصل کرده و خودرو دل‌خواه خود را خریداری کنند. همین امر موجب شده است که کارشناسان مدیران‌خودرو ۷۷۷ در تمامی شعب این مجموعه در تهران_سعادت‌آباد و کرج_مهرشهر و عظیمیه، به‌صورت تمام‌وقت میزبان مشتریانی باشند که در این جشنواره قصد خرید خودرو دارند.

این جشنواره تا تاریخ ۳۰ اسفند ماه ۹۹ حتی در روزهای تعطیل، ادامه خواهد داشت.

با محصولات جدید MVM  در نمایندگی‌ مجاز ۷۷۷ از نزدیک آشنا شوید و با استفاده از شرایط کم‌نظیر و استثنایی، خودرو موردنظر خود را خریداری نمایید.

بهار ۱۴۰۰ را با محصولات مدیران‌خودرو، متفاوت و خاص تجربه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =