۱ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کسرا در گذر بیست سال تجربه

شرکت مهندسی کسرا با بیش از ۲۰ سال سابقه در ارائه نرم افزارهای حضور و غیاب قادر به ارائه راهکارهای منحصر به فردی است که از طریق آن می توان مدیریت حضور و غیاب را با قوانین، آیین نامه ها و روندهای سازمان ها سازگار ساخت. تلاش بیست ساله کارشناسان کسرا در ارائه سامانه­های حضور و غیاب به بزرگترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور عزیزمان ایران، موجب عرضه راهکارهای متنوعی در رابطه با سامانه حضور و غیاب شده است.

امسال شرکت مهندسی کسرا بیستمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد و کسرا مفتخر است که پس از گذشت ۲۰ سال از روزی که قدم در راه کارآفرینی در حوزه ارائه سامانه های جامع منابع انسانی و سیستم های حضور و غیاب و کنترل گذاشتیم؛ اکنون در مقطعی از عمر کاری خود قرار داریم که از پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ مشتری بزرگ خود در سراسر کشور برخورداریم و می توانیم در امر مدیریت و کنترل پرسنل سازمان ها و شرکت های ایرانی در کنار همکاران کارآفرین خود باشیم. خوشحالیم که عملکرد امروز ما اکنون مورد اقبال کلیه سازمان های اداری، دولتی، نظامی، درمانی و... و. قرار گرفته است. همچنین آرزومندیم با تلاش مهندسان و همکاران کسرا بتوانیم به ارائه راهکارهایی فراتر از راهکارهای پیشین پرداخته و رضایت خاطر مشتریان خود را در دهه سوم فعالیت های خود جلب کنیم.

شرکت مهندسی کسرا در سال ۱۳۷۹ با هدف حذف فرآیند کاغذ از مناسبات اداری در حوزه مدیریت حضور و غیاب کارکنان سازمان ها، و همچنین رفع موانع موجود در حوزه مدیریت حضور و غیاب سازمان ها در شهر زیبای اصفهان تاسیس؛ و با بهره مندی از فکر و تجربه مجرب ترین و کارآزموده ترین کارشناسان ایرانی آغاز به کار کرد. پس از آن مهندسان کسرا تا سال ۱۳۸۴ برای تحقق رویای خود ابتدا به تولید و فراهم سازی زیرساخت کسرا همت گماشتند؛ زیرساختی که برای چیره شدن بر مشکلات موجود در حوزه مدیریت حضور و غیاب به وجود آن نیاز داشتند.

در نهایت در سال ۱۳۸۵ تلاش شبانه روزی خانواده کسرا به بار نشست و این شرکت در این سال موفق به تولید اولین نرم افزار تحت وب مالی کشور شد. پس از آن در سال ۱۳۸۶ مهندسان کسرا توانستند تمامی محصولات حوزه MIS را کنار گذاشته و موفق به ارائه نرم افزار حضور و غیاب یکپارچه تحت وب کسرا شدند. در این سال کسرا تصمیم گرفت سیستم های حضور و غیاب و تغذیه خود را به عنوان سیستم های محوری کسرا انتخاب و در جهت بهینه سازی هرچه بیشتر آن در برابر مشکلات موجود گام بردارد.

سال ۸۸ را می توان نقطه عطف تلاش های شرکت مهندسی کسرا دانست سالی که کسرا توانست ویرایش اولیه موتور تولید قوانین خود را ارائه کند. موتور تولید قوانین کسرا در واقع یک مغز متفکر بی‌نظیر بوده و همچون یک شطرنج‌ باز حرفه‌ای با مدیریت شرایط و بر اساس سناریوهای تعریف شده نسبت به رویدادهای رخ داده واکنش نشان می‌دهد. این موتور چابک در تمامی سامانه‌های تولیدی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. سبک طراحی این موتور به گونه‌ای است که برخلاف قانون‌ساز های مشابه، با تعداد قوانین و مقررات زیاد افت سرعت پیدا نکرده و به راحتی قابلیت اعمال شرایط سفارشی را برای سامانه‌های مختلف فراهم می کند.

سال ۸۹ کسرا دفتر خود را در شهر تهران تاسیس کرد و همزمان توانست موتور گزارش ساز منحصر به فرد خود را نیز عرضه کند. قابلیت ساخت گزارش در نرم افزارهای حضور و غیاب، تغذیه، ماموریت و مسافرت و... یک امکان عمومی در تمامی سامانه‌های تخصصی و سفارشی‌پذیر است. در این راستا موتور گزارش‌ساز کسرا این قابلیت را با استفاده از ترکیب ماژول داخلی تولید خود در ترکیب با یک گزارش‌ساز جهانی ارائه نموده؛ و امکانات متمایزی را برای کاربران خود فراهم می‌نماید. گزارش‌ساز کسرا با امکان ارائه گزارش به دو صورت فرمی و چاپی قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

در طول سال های ۹۳ تا ۹۵ کسرا وارد حیطه های جدیدتری نیز شد حیطه هایی که تحقق بخش شعار خود مبنی بر "کسرا فراتر از یک راهکار" بود. کسرا در این سال ها توانست با همت و اراده کارشناسان خود نرم افزارهای حراست، نرم افزار تردد مهمان و نرم افزار تردد کالا و نسخه های تلفن همراه سامانه تردد و تغذیه را نیز به بازار عرضه کند نرم افزارهایی که ارائه دهنده راهکارهای منحصر به فردی در حوزه های کنترل تردد بودند.

سال های ۹۶ تا ۹۸ را باید سال های دوران گذار کسرا دانست سال هایی که کسرا از پس تجربه های بسیار و عبور از مسیرهای ناهموار کارآفرینی و تولید؛ با افزایش تعداد مشتریان خود به ۱۰۰۰ مشتری، به فکر توسعه و بازسازی زیرساخت، بازنویسی و به روزرسانی محصولات خود افتاد. در این سال ها سامانه های دیگری نیز از جمله سامانه کارانه و پاداش و... نیز توسط کسرا به بازار عرضه شد که مورد استقبال مشتریان و خانواده کسرا قرار گرفت. در طی این سال ها خانواده کسرا پذیرای تعداد بیشتری از سازمان ها و شرکت های ایرانی شد سازمان هایی که هر یک در حوزه فعالیت خود نام و نشانی دارند و کسرا نیز از ارائه خدمت به این اعضای جدید خود عمیقا خوشحال است.

کسرا در گذر بیست سال تجربه

سال ۹۹ سالگرد بیست ساله شدن کسراست. در این سال کارشناسان کسرا نسخه کسراپلاس نرم افزارهای کسرا؛ و همچنین  ویرایش های جدید نسخه های تلفن همراه محصولات کسرا را به مشتریان خود عرضه کرده اند. بر این اساس کسرا امسال نیز با کوله باری از تجربه و با ارائه راهکارهای هوشمندانه در حوزه های مختلف اکنون وارد دوران جدیدی از حیات خود می شود دورانی که مدیران و مهندسان آن بر این باورند که با تلاش آنان و با اعتماد مشتریان و خانواده کسرا در سراسر کشور می تواند افتخارآمیزتر از قبل باشد. ما در این بیست سال همواره به خود بالیده ایم که همکار و انتخاب شما مشتریان عزیز بوده ایم.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزارها و اتوماسیون های حضور و غیاب شرکت مهندسی کسرا، با تکمیل فرم درخواست دموی نرم افزار حضور و غیاب، کارشناسان کسرا در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =