ماجرای عجیب سوشا مکانی و پرسپولیس

ایسنا نوشت: باشگاه پرسپولیس پیگیر پرونده سوشا مکانی شده تا مشخص شود او چطور توانسته حکم محکومیت ٨٠٠ میلیونی علیه این باشگاه بگیرد.

سوشا مکانی به خاطر مطالبات مربوط به سال‌های ٩٣ تا ٩۵ از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده که پس از رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال و در ادامه رای کمیته استیناف این فدراسیون، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت حدود ٨٠٠ میلیون تومان محکوم کرد اما حالا این باشگاه پیگیری موضوع شده که چطوری رای ١۴۵ میلیون تومانی ابتدایی به ٨٠٠ میلیون تومان رسیده است؟

سوشا مکانی در آخرین سال فعالیتش در باشگاه پرسپولیس قرارداد ٨٠٠ میلیونی داشت که در ادامه به خاطر محرومیت ۶ ماهه که از سوی کمیته اخلاق فدراسیون برای این بازیکن اعمال شد، مدیران وقت باشگاه ۵٠ درصد از قرارداد این بازیکن را کسر کردند و از ۴٠٠ میلیون باقیمانده، حدود ٢٠٠ میلیون به او پرداخت کردند. به خاطر همین موضوع هم مکانی توانست در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال علیه پرسپولیس حکم حدود ١۴۵ میلیون تومانی بگیرد و با امضای امضای ابراهیم شکوری (دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال) این رای ابلاغ شد. 

حالا مدیران پرسپولیس مدعی هستند که چطور رای ١۴۵ میلیونی که پیش از این فدراسیون ابلاغ کرده بود به حدود ٨٠٠ میلیون رسیده و از این جهت پیگیر موضوع هستند. باشگاه پرسپولیس بر این باور است که با توجه به حرکت غیر اخلاقی سوشا مکانی و محرومیت ۶ ماهه او از سوی فدراسیون فوتبال، پرسپولیس نباید نیمی از دستمزد او را بپردازد.

پرونده سوشا مکانی و چند پرونده دیگر این روزها مشکل بزرگی برای پرسپولیس ایجاد کرده است. از آنجایی که پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه در حال حاضر توسط فیفا بسته است، حتی با پرداخت بدهی خارجی و باز شدن پنجره توسط فیفا، این باشگاه به خاطر بدهی‌های داخلی نمی‌تواند بازیکن جدید را ثبت و از آن استفاده کند، مگر اینکه پیش از پایان مهلت نقل‌وانتقالات، تکلیف بدهی‌های داخلی مشخص شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    13 0
    سوشا مکانی طلبکار هم هست اگر شش سال پیش به خاطر عملکرد ضعیفش نبود ما نایب قهرمان نمیشدیم و قهرمان میشدیم واقعا چه گل های بچه گانه ای هم خورد این بلا را درخشان سر ما اورد که دروازه بان برزیلی را که عالی بود را بیرون کرد و مکانی را آورد
  • CA ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    10 1
    دارند در کار پرسپولیس سنگ اندازی میکنند این حکم غیر متعارف را دادند که پرسپولیس نتونه بازیکن بگیره مکانی باید 150 میلیون تو بگیره نه هشتصد میلون