مزیت جذب پرستار سالمند از شرکت های پرستاری در منزل

وقتی زندگی افراد به دلایل مختلفی مانند بیماری، پیری، تصادف و یا تنهایی دچار تغییراتی می شود باعث کم توان شدن افراد شده و دیگر مثل گذشته آنچه که باید نمی توانند از خود مراقبت نمایند.

این مراقب ها شامل رفتن به دکتر، خوردن داروهای خود سر موقع، شستن لباس ها، غذا درست کردن، دستشویی رفتن، حمام کردن و مواردی دیگر می باشد.

حال آیا وقتی که شما به دلایل پیری، بیماری و تصادف ناتوان هستید چه کسی از شما مراقبت و نگهداری می کند؟ آیا فرزندان شما می توانند از شما پرستاری کنند یا اینکه به دلیل مشغله های کاری نمی توانند به صورت کامل و به صورت ۲۴ ساعته در کنارتان باشند و از شما پرستاری کنند.

دلایلی که در بالا برای شما شرح دادیم باعث می شود که وجود یک مراقب سالمند در منزل به خوبی احساس شود.

حال پرستار سالمند آیا می تواند جای خالی فرزندان را پر کند؟

باید بگوییم بله. چون یک پرستار سالمند وظیفه ی او خدمت رسانی به سالمندان می باشد و خوب می داند که چگونه باید کارش را انجام دهد. این پرستار می تواند کمک رسان خوبی برای سالمندان باشد و مراقبت های ویژه از این عزیزان را انجام دهد.  در زیر کمک ها و خدماتی که یک مراقب سالمند ارائه می دهد را برای شما شرح می دهیم.

  • مراقبت از سالمند برای اینکه هنگام راه رفتن زمین نخورد در اصل فراهم کردن امنیت سالمند.
  •  غذا درست کردن برای سالمند.
  •  بردن سالمند به دستشویی حتی اگر سالمند نتواند خود را طهارت کند پرستار موظف است به سالمند کمک کند.
  •  بردن سالمند به حمام و شستن بدن او
  •  شستن لباس های کثیف سالمند و همچنین اتو کردن آنها و در داخل کمد گذاشتن
  •  دادن دارو های سالمند که توسط پزشک تجویز شده به طور مرتب و سر وقت
  •  همراهی کردن سالمند و رفتن با او به بیرون از منزل و یا همراهی آنها در رفتن به خانه ی اقوام و آشنایان
  •  پذیرایی کردن از مهمانان سالمند
  •  بردن سالمند به تفریح، گردش، کوهنوردی و حتی استخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم یک پرستار منزل مانند اعضای خانواده از سالمند مراقبت و نگهداری می کند. در واقع اصلی ترین خدمات این عزیزان به سالمندان پر کردن تنهایی آنها می باشد که این بزرگترین خدمات به سالمندان می باشد.

استخدام پرستار سالمند منزل از طریق شرکت های خدمات پرستاری :

در مطالب بالا به خدماتی که یک پرستار به سالمندان عزیز می رساند را برای شما شرح دادیم. حال به نظر شما یک پرستارمنزل خوب که بتواند این خدمات را به خوبی ارائه دهد را از کجا استخدام  کنیم.

دو راه وجود دارد که بتوان فردی را پیدا کنیم که بتواند از سالمندمان در منزل مراقبت کند.

  • اولین راه کمک گرفتن و استفاده از اقوام و آشنایان نزدیک که زیاد معقولانه نمی باشد. چون این افراد خودشان هم مشغله و درگیریهای خاص خود را در زندگی دارند و فرصت نمی کنند از سالمند شما مراقبت و نگهداری کنند.
  • راه دوم کمک گرفتن از شرکت های خدمات پرستاری در منزل که بهترین راه حل می باشد. چون این شرکت ها خدمات اعزام پرستار به منازل را ارائه می دهند. این موسسات افرادی را که برای نگهداری از سالمند به منزل اعزام می کنند وظیفه و کارشان پرستاری کردن به صورت شبانه روزی از سالمندان می باشد.

در ادامه می خواهیم مزیت های استفاده از شرکت ها و موسسات پرستاری در منزل را برای شما شرح دهیم تا بیشتر به این نتیجه برسید که کمک گرفتن از این شرکت ها بهترین راه حل برای مراقبت از سالمندان می باشد.

مزیت های استخدام پرستار از شرکت های خدمات پرستاری در منزل :

در مطالب بالا به طور کامل در مورد پرستار سالمند و خدماتی که این عزیزان در منزل و بیرون از منزل به سالمندان ارائه می دهند اشاره کردیم. حال در ادامه می خواهیم مزیت های استفاده از خدمات شرکت های پرستاری را برای شما شرح دهیم این خدمات شامل :

  • اول اینکه شما دیگر نیاز نیست که هفته ها و ماه ها وقت خود را صرف پیدا کردن یک پرستار کنید. چون پرستاران زیادی که جویای کار هستند در این موسسات استخدام می شوند تا برای خدمات رسانی به منازل اعزام شوند.
  • این شرکت ها مدارک لازم اعم از شناسنامه، کارت ملی و سفته به عنوان ضمانت ازپرستاران دریافت می کنند و تا ۳ ماه بعد از  پایان آخرین روز همکاری نزد خود نگهداری می کنند.
  • در صورت ایجاد مشکل یا قطع همکاری پرستار با شما، شرکت بلافاصله نیروی جایگزین اعزام می کند.
  • هنگام مرخصی رفتن پرستاران، شرکت پرستار دیگری را به صورت موقت برای شما اعزام می نماید.
  • این شرکت ها به صورت هفتگی یا ماهیانه گزارش عملکرد پرستار را از کارفرمایان می پرسند که در صورت عدم نارضایتی شما، شرکت یا با تذکر و یا با جابجا کردن پرستار مشکل را برطرف می کند.

نمونه ای از شرکت های پرستاری در منزل :

موسسه آتیه پرستاران سلامت یکی از این شرکت ها می باشد که وظیفه آن ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد. این موسسه با شماره ثبت ۴۷۴۲۴ و شماره ملی ۱۴۰۰۸۴۰۰۴۰۱ و با سابقه ی بیش از ۱۵ سال در این زمینه فعالیت داشته و دارد.

خدمات این موسسه، پرستاری و مراقبت از سالمندان، بیماران و کودکان در خانه می باشد که به صورت شبانه روزی و روزانه ارائه می شود. توصیه می شود برای آشنایی بیشتر با این موسسه بر روی لینک WWW.PARASTAREMANZEL.COM کلیک کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490848