ایسنا نوشت:

زنی در دادگاه خانواده گفت: همسرم به دلیل علاقه زیاد به فوتبال به من توجه نمی‌کند، و همه وقت خود را صرف دیدن برنامه فوتبال می‌کند.

این زن دادخواست طلاق خود را این‌گونه مطرح کرد: همسرم تمام وقت خود را صرف دیدن برنامه فوتبال می‌کند و هیچ توجهی به من نمی‌کند. من از این وضع خسته شده‌ام. زیرا او هر وقت به منزل می‌آید فقط فوتبال می‌بیند. همسرم از صبح تا شب سرکار است و زمانی که به منزل می‌آید کمترین توجهی به من نمی‌کند، حتی گاهی اوقات در روزهایی که فوتبال تیم‌های مطرح برگزار می‌شود اگر در منزل مهمان داشته باشیم، دعوا راه می‌اندازد که چرا مهمان داریم. او اصلاً متوجه نیست که از دوران مجردی فاصله گرفته و وارد دوران متاهلی شده است. از این وضع خسته شدم و دیگر نمی‌توانم به زندگی با او ادامه دهم زیرا او اصلاً قصد ندارد این اخلاق خود را ترک کند.

مرد نیز که در دادگاه حضور داشت در پاسخ به این اظهارات گفت: من مهمترین سرگرمی در زندگی برایم دیدن برنامه فوتبال است و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم از علاقه خود دست بردارم زیرا از اول به همسرم از علاقه خود به فوتبال گفته بودم، او نیز شکایتی نکرده بود.

زن در ادامه گفت: این حرف همسرم را قبول دارم ولی او از میزان و شدت علاقه خود به فوتبال حرفی نزده بود، اگر من می‌دانستم او در این حد به برنامه فوتبال علاقه دارد هیچ وقت حاضر نمی‌شدم با او ازدواج کنم، زیرا شرایط واقعاً برایم سخت است.

قاضی دادگاه نیز بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زوجین را به ادامه زندگی مشترک دعوت کرد.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =