۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند چیست و چگونه باعث افزایش امنیت می‌شود؟

امروزه بیش از هر زمان دیگری مردم از قفل‌ها و کلیدهای سنتی دور شده و  قفل هوشمند یا همان قفل دیجیتال را  بر روی درب‌های منازل و شرکت‌های خود نصب می‌کنند.

این قفل الکترونیکی به کاربران امکان می‌دهد از راه دور با استفاده از بلوتوث، Wi-Fi یا هر دو، درب مد نظر خود را قفل کرده و بر باز و بسته شدن آن نظارت کنند. این محصول راحتی و مزایای امنیتی بسیاری را فراهم می‌کند که قفل‌های کلیدی نمی‌توانند با آنها رقابت کنند.  

خبر بد اینکه کلیدهای‌تان را جا گذاشته‌اید. خبر خوب اینکه دیگر به کلید نیازی ندارید!

چرا باید از قفل الکترونیکی آداک استفاده کنیم؟

قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند چیست و چگونه باعث افزایش امنیت می‌شود؟

روش‌هایی که می‌توان از طریق آن امنیت کلیدهای سنتی را به خطر انداخت بسیار ساده است. سارقان این قفل‌ها را انتخاب کرده؛ سپس با محلول‌ها خاص و یا ابزار خرد کنند آنها را باز کرده و راه ورود را برای خود میسر می‌کنند. سبک و نوع ساخت قفل‌های سنتی و کلیدی به شکلی است که مجرمان می‌توانند آنها را به راحتی باز کنند و مجوز ورود خود را به داخل صادر کنند. اما امروزه علم و فناوری در خدمت امنیت قرار گرفته و شما می‌توانید با استفاده از محصولاتی مانند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال یا دستگیره هوشمند و همچنین درب دیجیتال  آسیب‌پذیری قفل و کلیدهای فیزیکی را برطرف کنید. حضور نمایندگی‌های مختلف از شرکت‌های تولیدکننده معتبر و یا فروشندگان رسمی ‌این محصول با کیفیت سبب شده تا مشتریان بتوانند علاوه بر اطمینان از خرید قفل و دستگیره دیجیتال اورجینال، هزینه‌های منطقی و درستی را بابت این محصول پرداخت کنند. بنابراین در صورت تمایل به خریداری و نصب سیستم هوشمند الکترونیکی قفل و دستگیره، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال درب خانه خود با مشاوران و کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و یا به آدرس www.adaklock.com مراجعه کنید تا ضمن حذف واسطه‌ها، محصولی را خریداری کنید که دارای ضمانت واقعی بوده و اصول نصب و راه‌اندازی اولیه قفل و دستگیره دیجیتال شما به درستی صورت پذیرد. عمر مفید و عملکرد صحیح این سیستم در گرو راه‌اندازی اولیه درست و آموزش به کاربر برای حفظ امنیت و آگاهی از نحوه عملکرد این محصول می‌باشد.  

چگونه می‌توانید از هک شدن قفل و دستگیره دیجیتال خود جلوگیری کنید

برخی از روش‌ها برای کاهش خطر هک شدن قفل هوشمند وجود دارد:

• از رمز عبور خود محافظت کنید: برای هر یک از قفل‌های هوشمند خود یک رمز عبور منحصر به فرد انتخاب کنید؛ که حدس زدن آن آسان نباشد. هنگامی‌ که آنها را انتخاب کردید؛ اطمینان حاصل کنید که آن را به یاد می‌آورید.
• رازدار باشید: رمز عبور خود را به شخصی که به اندازه کافی به او اعتماد ندارید نگویید.
• مرتبا نرم‌افزار قفل و دستگیره دیجیتال خود را به روز کنید: تولیدکنندگان سیستم‌های امنیتی دائما در تلاشند تا از مجرمان برتری داشته باشند و به روزرسانی‌های نرم‌افزاری را مرتبا منتشر می‌کنند. همیشه به محض دسترسی آنها را بارگیری کنید و نرم افزار خود را به روز کنید.
• یک قفل الکترونیکی جایگزین در نظر بگیرید: چنانچه تمامی ‌قفل‌های شما از نوع هوشمند الکتریکی هستند؛ لازم است تا همیشه یک قفل از نوع کارتی و صفحه کلیدی داشته باشید. این قفل‌های برقی نیز راحتی ورود بدون کلید را فراهم می‌کنند؛ اما خطرات هک شدن را از بین می‌برند.
ما می‌خواهیم مصرف کنندگان در تصمیم‌گیری خود درباره امنیت خانه احساس قدرت کنند و لازم می‌دانیم این کار را بدون پرداخت هزینه‌های اضافی انجام دهند. خرید یک سیستم امنیتی خانه نیازی به پیچیدگی و نگرانی بی مورد ندارد و این تنها شمایید که حق انتخاب واقعی دارید.  

منطقی به نظر نمی‌آید که شما مقدار زیادی هزینه را برای حفظ امنیت خانواده خود صرف کنید و تنها با خرید چند دوربین مداربسته شاهد اتفاقات ناخوشایند زندگیتان باشید. امنیت یعنی جلوگیری از ورود هرگونه خطر به حریم شخصی افراد. بنابراین شما به یک سد و محافظ برای برقراری آرامش و آسودگی خیال خود نیاز دارید. ما مبنای وظیفه و خدمت‌رسانی خود را در ساده سازی خرید امنیت خانه هم وطنانمان قرار داده‌ایم. کارشناسان ما همیشه آماده هستند تا اطلاعات واضح، صادقانه و دقیقی که شما برای انتخاب هوشمندانه قفل و دستگیره دیجیتال لازم دارید را ارائه دهند.

ما مشتاق هستیم که دانشی را که در طول سال‌ها تجربه به دست آورده‌ایم به دیگران منتقل کنیم تا آنها بتوانند از افرادی که دوستشان دارند مراقبت کنند. در دنیایی که به طور فزاینده‌ای جهانی می‌شود؛ ما می‌دانیم که اغلب جرم‌ها به صورت محلی و منطقه‌ای اتفاق می‌افتد. از این سو کمی‌ آموزش می‌تواند کمک زیادی به شما در محافظت از خانه و افرادی که دوستشان دارید بکند.

برای برقراری امنیت خانه‌های خود در شرایط بد اقتصادی که ممکن است زمینه ساز جرایم بیشتری باشد؛ تحقیق نقش مهمی را ایفا می‌کند. حتی اگر بارها بررسی کنید ممکن است به این نتیجه برسید که آنچه برای شخص دیگری مفید است؛ صرفا برای شما مفید نیست. باتوجه به شرایط شخصی و نیازهای خود درباره امنیت خانه و محل کارتان تصمیم بگیرید. اما همواره به یاد داشته باشید اگر خانه شما امن باشد؛ خانواده شما نیز در امنیت هستند. این موهبت و مهربانی را از آنها دریغ نکنید. صرف یکبار هزینه می‌تواند از زیان‌های بعدی و گاها غیرقابل جبران در آینده جلوگیری کند. از خطر دوری کنید و این کار تخصصی را به عهده قفل و دستگیره دیجیتال بسپارید که با دانش و تکنولوژی به جنگ ناآرامی ‌و عدم امنیت می‌روند.  

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490865