از روشویی کابینتی چه میزان اطلاعات دارید؟

اگرچه روشویی کابینتی  قسمت بسیار جزئی از خانه را تشکیل می دهد، اما انتخاب نامناسب یکی از آنها می تواند فضای کلی را خراب کند. این روزها به معنای واقعی کلمه گزینه های زیادی برای یک روشویی وجود دارد که باعث می شود یکی از آن ها احتمال انتخاب بیشتری داشته باشد. این همه بستگی به این دارد که قرار است در کجا قرار بگیرد و هدف شما در استفاده از آن چیست؟

انواع روشویی کابینتی:

روشویی هایی که کابینت دار هستند می توانند پایه دار باشند یا بدون پایه. مدل های پایه دار به دلیل اینکه روی سطح زمین قرار می گیرند وزن بیشتری را می توانند تحمل کنند و هرنوع سنگ روشویی را می توان برای آنها به کار برد. اما در مدل بدون پایه که به دیوار پیچ می شوند، این قابلیت وجود ندارد.

همچنین کابینت این روشویی ها می تواند به غیر از جنس PVC از جنس های دیگری همچون چوب و فلز هم تولید شوند. البته بهترین نوع آن همان جنس PVC می باشد که دچارتغییر شکل و شکم دادن، نمی شود.

به طور کلی خرید این نوع از روشویی ها به دلیل استفاده از فضای دردسترس آنها، نسبت به روشویی های معمولی توصیه می شود.

در انتها لازم به ذکر است که قیمت روشویی بستگی به متریال به کار رفته در آن؛ ابعاد و طراحی و سبک آن، داشته و می توانید از میزان  قیمت روشویی کابینتی از طریق سایت پخش تهران، اطلاع کسب کنید.

ارزانترین قیمت روشویی در بازار

شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت پخش تهران و گرفتن مشاوره از کارشناسان ما از بروز ترین قیمت روشویی مطلع شده و مشخصات و ویژگی های هر یک از محصولات آشنا شوید. کلیه محصولات موجود در سایت شامل روشویی کابینتی و روشویی دستشویی از بهترین مواد تولیدگردیده و شامل ضمانت نامه می باشند. با مقایسه قیمت های درج شده بر کالاها متوجه قیمت مناسب در وب سایت ما خواهید شد. کلیه کالاها با کیفیت و دوام بالا و طراحی روز در مقایسه با محصولات مشابه خارجی  ارائه می شوند.

هر گاه به منزل جدیدی نقل مکان کرده و یا قصد تعویض وسایل حمام و دستشویی را داشتید، با مراجعه به وب سایت پخش تهران می توانید از آخرین قیمت های انواع روشویی اطلاع یافته و در صورت لزوم از مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه بهره ببرید. انواع روشویی کابینتی و روشویی دستشویی برای سلیقه های مختلف فراهم شده اند. اغلب با خرید یک روشویی مناسب می توانید سرویس بهداشتی منزل  خود را  به صورت منحصر به فرد داشته باشید.

از روشویی کابینتی چه میزان اطلاعات دارید؟

روشویی های عرضه شده امروزی در چند نوع عمده  به فروش می رسند:

1)  روشویی های ساده

2) روشویی های کابین دار دیواری

3) روشویی های کابینتی پایه دار

روشویی کابینتی بیشتر برای مشتریانی است که سرویس بهداشتی آن ها در فضایی محدود شکل گرفته و داشتن یک کابینت در آن حلال مشکلات بسیاری است. در بسیاری از خانه ها روشویی یا روشویی کابینتی که بر اساس سلیقه و درخواست مشتری دارای تنوع بسیار زیادی هستند، باید بر روی یک پایه نصب شوند. با توجه به اینکه این پایه ها قابلیت تحمل وزن بالایی را دارند، می توانند گزینه ای مناسب برای کسانی باشند که روشویی از جنس سنگ طبیعی که دارای وزن زیادی هستند را ترجیح می دهند. این پایه ها همچنین قابلیت نصب باکس ها و لوازم اضافی بهداشتی را دارند.

روشویی کابینتی و بخش شیراآلات مجموعه پخش تهران، با استفاده از بهترین طراحی ها و مکانیزم های روز طراحی و تولید شده است تا برای استقرار بر روی پایه در آشپزخانه یا حمام به کار گرفته شود. این نوع کابینت های پایه که به صورت روشویی دستشویی  نیز عرضه می شوند، دارای عمق معمولی 60 سانتی متری هستند که اندازه ای استاندارد در این حوزه است.

  منبع : فروشگاه پخش تهران

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490933