۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
استخدام در شرکت های بزرگ + اسفند ۹۹

استخدام و دسترسی به آگهی‌های شغلی شرکت‌های بزرگ، دیگر مانند سال‌های پیش کاری سختی نیست و با کمک تکنولوژی و فناوری می‌توانید به طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشید.

تکنولوژی و فناوری امروز دنیا، این امکان را برای شما فراهم کرده است که تنها با چند کلیک به استخدام شرکت‌های بزرگ در بیایید و دیگر مانند پدران خود راه دشواری برای استخدام نداشته باشید. تنها ابزارهایی که برای این کار لازم دارید، یک لپ‌تاپ، دسترسی به اینترنت و وب‌سایت مرجع برای آگهی‌های شغلی شرکت‌های بزرگ و معتبر است.

وب‌سایت‌های کاریابی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی هستند که پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت باعث به وجود آمدن آنها شد و با کمک آنها می‌توانیم زودتر از گذشته کار پیدا کنیم، رزومه خود را آماده کنیم و از آخرین آگهی‌های شغلی شرکت‌های بزرگ باخبر شویم. بزرگترین و اولین وب‌سایت کاریابی ایران که جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ را منتشر می‌کند، ایران تلنت است.

ایران تلنت

تا قبل از سال ۱۳۸۳، هیچ بستر جستجوی شغلی آنلاین وجود نداشت که کارجویان بتوانند با کمک آن مشاغل و فرصت های شغلی را پیدا کنند و کارفرمایان نیز به افراد متخصص دسترسی داشته باشند. ایران تلنت به عنوان اولین وب‌سایت کاریابی، کار خود را از سال ۸۳ آغاز کرد و بستری برای کارفرمایان فراهم کرده است که از طریق آن بتوانند افراد با استعداد را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب کنند و همچنین کارجویان نیز یک قدم به شغل رویایی خود نزدیک‌تر شوند.

در واقع می‌توان ایران تلنت را به عنوان اولین موتور جستجوی شغلی در ایران در نظر گرفت که با کمک آن می‌توان هم برای استخدام در شرکت‌های داخلی اقدام کرد و هم رزومه را برای شرکت‌های بین المللی ارسال کرد. کارجویان و متخصصان می‌توانند با مراجعه به ایران تلنت رزومه خود را به صورت آنلاین بسازند، فرصت‌های شغلی را بررسی کنند، آنها را با توانایی‌ها و مهارت خود بسنجند و در نهایت برای مدیران شرکت‌های معتبر رزومه خود را ارسال کنند.

مشاهده آگهی های استخدام

در ایران تلنت علاوه بر اینکه می‌توانید به مشاهده آگهی های استخدام بپردازید، می‌توانید رزومه خود را به صورت آنلاین بسازید و آن را برای ارسال به شرکت‌ها بزرگ و کارفرمایان آماده داشته باشید. تمام شرکت‌های بزرگ ایران تلنت را به عنوان بستری برای نمایش آگهی‌های خود انتخاب می‌کنند و شما می‌توانید به صفحه فرصت‌های شغلی آن به آدرس www.irantalent.com/jobs/persian مراجعه کنید و خیلی زودتر از باقی متقاضیان از جدیدترین آگهی‌های باخبر شوید. آگهی‌های شغلی در ایران تلنت تمام مشاغل و رشته‌ها را شامل می‌شود و شما می‌توانید با توجه به مهارت و مدرکی که دارید، برای فرصت‌های شغلی مختلف شرکت‌های بزرگ درخواست دهید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491257