تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی ۷۶ درصد کاهش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان از چهار هزار و ۴۳۱ نفر در پایان بهمن ماه پارسال به یک هزار و ۴۲ نفر در سال جاری رسیده که بیانگر کاهش ۷۶ درصدی است.

 محمدتقی آبایی‌ در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین استان مرکزی بیان کرد : تعداد ماه‌های دارای حقوق معوق کارگران این استان نیز از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل، ۳۵ درصد کاهش یافته است.
 
وی اظهار داشت: پارسال در این موقع از سال، کارگران استان مرکزی دارای ۱۳۶ ماه حقوق معوق بودند اما امسال این رقم به ۸۹ ماه کاهش یافته است.
 
وی بیان کرد: هم اکنون ۲۶ واحد تولیدی استان مرکزی دارای حقوق معوق هستند که تا بهمن ماه پارسال این عدد ۳۵ واحد بود و این بخش نیز با کاهش ۲۶ درصدی همراه است.
 
آبایی  تصریح کرد: از مجموع ۱۲ شهرستان استان مرکزی، کارگران واحدهای تولیدی پنج شهرستان آشتیان، خنداب، دلیجان، شازند و کمیجان هیچ حقوق معوقی طلب ندارند.
 
وی گفت: تلاش‌های زیادی برای کاهش هرچه بیشتر حقوق معوق کارگران استان مرکزی به کار گرفته شده و این مهم همچنان با جدیت ادامه دارد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: کارگران از ارکان مهم رونق اقتصادی و جهش تولید هستند و این قشر در توسعه کشور نقش آفرینی های زیادی داشته و دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =