کاندیداتوری احمدی نژاد، اصولگرایان را به دردسر می اندازد؟

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی گفت: با آمدن محمود احمدی‌نژاد تحلیل‌ها کاملا متفاوت شده و اصولگرایان باید تصمیم جدی برای انتخابات سال آینده بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابهام بر سر کاندیداتوری قالیباف ادامه دارد، خاصه بعد از ادعای یکی از نزدیکان به رئیس مجلس که گفته بود قالیباف در 1400 وارد میدان نمی شود. از سوی دیگر تحرکات احمدی نژاد گویای آن است که رئیس جمهور سابق برنامه ای برای انتخابات پیش رو دارد.

در همین رابطه حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه سخنگوی محمدباقر قالیباف اعلام کرده که رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهد کرد؛ شاید به این معنا باشد که به قالیباف تفهیم شده که با این اوضاع و جو نامناسب رسانه‌ای نباید شرکت نکند و همین مجلس را حفظ کند مناسب‌تر از هر کاری خواهد بود.

کاندیداتوری احمدی نژاد، اصولگرایان را به دردسر می اندازد؟

او ادامه داد: پس نتیجه واضح‌تر و قابل تامل‌تر این است که احتمال آمدن سید ابراهیم رئیسی بیشتر از دیگران در جامعه اصولگرایان باشد، اگرچه با ‌آمدن وی تکلیف اصولگرایان مخصوصا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت یکسره خواهد، ولی رئیسی نیز با تحلیلی که قبلا داشتم نمی‌تواند فقط به میزان رای اصولگرایان امیدوار باشد، پس راه دشواری در مقابل خواهد داشت.

بیادی افزود: در هر صورت باید منتظر باشیم چون به شرط صحت این خبر، اصلاح‌طلبان سیاستشان برای تعیین نامزد نهایی قابل تغییر خواهد بود؛ اما یک تحلیل بسیار قوی هم وجود دارد که با آمدن محمود احمدی‌نژاد تحلیل‌ها کاملا متفاوت شده و اصولگرایان باید تصمیم جدی برای انتخابات سال آینده بگیرند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491367

برچسب‌ها