حکم جدید فرمانده کل سپاه برای سازمان بسیج مستضعفین

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه در احکامی جداگانه، سردار سید قاسم قریشی را به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار خراسانی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین منصوب کرد.

عصر امروز مراسم تکریم و معارفه‌ی جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونین اقشار و معاونت‌های تخصصی بسیج در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سردار سید قاسم قریشی که تا کنون معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه را به عهده داشت با حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.

همچنین در این مراسم سردار مجید خراسانی به عنوان معاون هماهنگ کننده بسیج منصوب شد.

در ادامه این مراسم از زحمات سردار محمد حسین سپهر جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین و همچنین سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سابق بسیج تقدیر شد.

سرلشکر سلامی در این مراسم طی سخنانی با تشکر از زحمات سردار سپهر به ویژه در ایام کرونایی اظهار داشت: صمیمانه از زحمات ایشان تشکر میکنم که در هر جایی که ایشان هستند محکم و قوی عمل می کنند.

فرمانده سپاه سردار قریشی جایگزین جدید سازمان بسیج مستضعفین را با سابقه و مومن خواند و افزود: میدان برای خدمت گسترده است و از خداوند موفقیت سردار سید قاسم قریشی و سردار محمد حسین سپهر را در مسئولیت های جدیدشان خواستارم.

گفتنی است سردار سپهر چندی پیش به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و سردار نعمان غلامی به عنوان فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) منصوب شدند.

216219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =