رسیدگی به چهار هزار و ۴۰۶ شکایت صنفی مردم استان همدان

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: از ابتدای سال، سامانه ۱۲۴ به چهار هزار و ۴۰۶ شکایت مردم استان همدان رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان، مهدی خورشیدی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال مردم استان همدان در حدود ۳۰ هزار شکایت صنفی را به ۱۲۴ گزارش داده اند که چهار هزار و ۴۰۶ مورد مربوط به واحدهای صنفی زیر پوشش ما بود که رسیدگی و برای متخلفان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۷ مورد از گزارش‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام شده، گفت: ۵۷۹ فقره در سامانه www.۱۲۴.ir ثبت شده و یک هزار و ۸۱۰ مورد نیز به صورت حضوری به واحد ۱۲۴ مراجعه کرده اند.

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت‌ها از گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه خدمات گارانتی در واحدهای صنفی بوده که ۸۰ درصد این تخلف‌ها در شهر همدان رخ داده است.

مهدی خورشیدی اضافه کرد: بیشترین شکایت‌ها مربوط به گروه مواد غذایی مانند گوشت مرغ، آرد و نان، گوشت قرمز و برخی از خدمات صنفی بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر شکایت‌های مردمی اعلام شده به سامانه ۱۲۴، ۲۰۰ فقره شکایت نیز از طریق تعزیرات حکومتی در اختیار ما قرار گرفته که رسیدگی شد.

وی اعلام کرد: خبرنگاران می‌توانند با نام نویسی در سایت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی https://cppo.mimt.gov.ir به عنوان بازرس افتخاری همکاری کنند.

لازم به ذکر است، در شهر همدان ۳۰ هزار واحد صنفی به فعالیت اشتغال دارند.

46

کد خبر 1491556

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین