سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت به لواسان رسید

مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار فعالیت خود را با هدف عرضه محصولاتی با قیمت و کیفیت مناسب آغاز کرد و با توجه به استقبال قابل توجه مشتریان، طی سال‌ها توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. در حال حاضر، فروشگاه هایپر استار با همکاری اسنپ مارکت برای رفاه حال بیشتر مشتریانش امکان خرید آسان و سریع محصولات خود را فراهم کرده و خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت به تدریج در اکثر شهرهای ایران در حال گسترش است.

در حال حاضر، با تلاش‌های تیم اسنپ مارکت و هایپراستار، پس از تهران، کرج، شیراز، اصفهان، قم و ارومیه، این‌بار اسنپ مارکت به لواسان رسید و از این به بعد هموطنان ساکن این شهر نیز می‌توانند  به راحتی خرید آنلاین از هایپراستار لواسان را تنها با نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت و یا مراجعه به وب‌سایت اسنپ مارکت، تجربه کنند.

شروع همکاری هایپراستار لواسان و اسنپ مارکت

سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت به لواسان رسید

شعبه لواسان هایپراستار در مجتمع اسکای سنتر، واقع در بلوار امام خمینی قرار دارد. مجموعه اسکای سنتر در سال 1394 افتتاح شد و به عنوان یکی از شیکترین و مجهزترین پاساژهای شمال تهران و لواسان شناخته می‌شود. هایپر استار لواسان مانند سایر شعبات این فروشگاه زنجیره‌ای، کلیه کالاهای سوپرمارکتی نظیر مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات، محصولات لبنی و انواع نان را به شهروندان ارائه می‌کند. علاوه بر این، با اضافه شدن امکان خرید از هایپراستار مارکت لواسان در قالب سوپرمارکت آنلاین لواسان، از این به بعد هموطنان ساکن این شهر می‌توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های هایپراستار، از تخفیف‌های روزانه و مناسبتی اسنپ مارکت نیز بهره‌مند شوند.

خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت تفاوتی با خرید حضوری از هایپر استار لواسان ندارد، اما ویژگی‌های خرید اینترنتی می‌تواند از برخی لحاظ برای کاربران به صرف‌تر باشد. از جمله مزیت‌های خرید از سوپرمارکت اینترنتی لواسان می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. با توجه به همین دو ویژگی مهم، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند کالاها و ملزومات روزمره خود را به صورت غیرحضوری و از سوپرمارکت انلاین لواسان اسنپ مارکت خریداری کنند.

خرید تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی در اسنپ مارکت

مدتی است سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی که توسط مجموعه هایپراستار و تحت نام مایلی ارائه می‌شود را بر عهده گرفته است. کالاهای  فروشگاه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی مایلی با تنوع بی‌نظیر محصولات آرایشی و بهداشتی سعی دارد بهترین تجربه خرید را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. ارائه بیش از 5000 نوع کالا، قیمت رقابتی و تضمین اصل بودن کالا و مشاوره تخصصی قبل از خرید تنها بخشی از خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایلی به شمار می‌رود.

در حال حاضر، امکان خرید آنلاین از فروشگاه لوازم بهداشتی مایلی برای شهرهای تهران، ارومیه، اصفهان و شیراز امکان‌پذیر است. به این ترتیب، ساکنین این شهرها علاوه بر کالاهای سوپرمارکتی، می‌توانند خرید لوازم بهداشتی و محصولات آرایشی مورد نیازشان از فروشگاه مایلی را نیز به کمک اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ مارکت انجام داده و سفارشاتشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491611